کد خبر 650605
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰

«بی حساب» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی مصطفی احمدی است که پیش تولید آن در سکوت کامل خبری آغاز شده و براساس برنامه‌ریزی‌ها در روزهای آینده در تهران مقابل دوربین خواهد رفت.

علی قربان‌زاده با سینما «بی‌حساب» شدسرویس فرهنگ و هنر مشرق -  فیلم سینمایی «بی‌حساب» با پایان مرحله پیش تولید بزودی مقابل دوربین خواهد رفت. «بی حساب» عنوان فیلمی سینمایی به کارگردانی مصطفی احمدی است که پیش تولید آن در سکوت کامل خبری آغاز شده و براساس برنامه‌ریزی‌ها در روزهای آینده در تهران مقابل دوربین خواهد رفت.
تاکنون از میان بازیگران این فیلم تنها حضور علی قربان‌زاده قطعی شده و بزودی سایر بازیگران نیز انتخاب می‌شوند. قربان‌زاده به تازگی بازی درفیلم سینمایی «نهنگ عنبر – سلکشن رویا» به کارگردانی سامان مقدم را به پایان رسانده و قرار است در «بی حساب» در نقشی متفاوت به ایفای نقش بپردازد.
فیلم جدید احمدی مضمونی اجتماعی دارد و نگارش فیلمنامه‌ آن نیز چندی پیش به پایان رسیده است.
به گزارش بانی فیلم،گروه تولید این فیلم در حال حاضر مشغول انتخاب عوامل پشت دوربین هستند و لوکیشن‌ها نیز همگی انتخاب شده است.
«بی‌ حساب» پس از «نزدیک‌تر» دومین فیلم سینمایی مصطفی احمدی محسوب می‌شود. «نزدیک‌تر» با مضمونی اجتماعی سال گذشته با بازی بازیگرانی چون پارسا پیروزفر، پگاه آهنگرانی،‌ نازنین فراهانی، ستاره اسکندری و صابر ابر به نمایش عمومی درآمد و در مجموع 90 میلیون تومان نیز فروخت.
محمدرضا منصوری به عنوان مدیر تولید در این پروژه حضور دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس