کد خبر 650519
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

عملیات تخریب اردوگاه جنگل کاله که تخلیه مهاجران و پناهجویان از آن طی هفته گذشته انجام شد، شب گذشته پایان یافت.

 به گزارش مشرق، عملیات مربوط به تخریب اردوگاه مهاجران «جنگل» در شهر کاله در شمال فرانسه صبح دیروز دوشنبه از سر گرفته شد و شب گذشته پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، چندین نفر از ساعت 8 صبح دیروز شنبه کار خود را برای تخریب چند پناهگاه باقی مانده مهاجران و خارج کردن بقایای باقی مانده از پناهگاه‌های سوخته شده در آتش‌سوزی‌های هفته گذشته جنگل آغاز کردند.

یک مقام مسئول کاله اعلام کرد که عملیات تخریب کامل این اردوگاه تا دوشنبه شب به پایان می‌رسد.

عملیات تخلیه مهاجران و پناهجویان ساکن اردوگاه «جنگل» در شهر کاله واقع در شمال فرانسه صبح روز دوشنبه گذشته طبق برنامه از پیش اعلام شده آغاز شد و مقامات اردوگاه کاله روز چهارشنبه از اتمام عملیات تخلیه و پاکسازی اردوگاه جنگل از مهاجران خبر دادند و اعلام کردند که آتش‌سوزی همچنان در برخی مناطق اردوگاه در جریان است.

تخریب آلونک‌های ساخته شده در اردوگاه جنگل در شمال شرقی فرانسه چند ماه پیش توسط پلیس ضد شورش فرانسه آغاز شد و با درگیری میان پلیس و مهاجران همراه بود.

فرمانداری «پا دو کاله» هدف از تخریب این اردوگاه را که ساخته دست خود مهاجران است «اسکان آنها در کانتینرهای تعبیه شده» دانسته است اما فعالان و اعضای سازمان های غیردولتی می‌گویند که این امر هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس