کد خبر 650172
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲

پپ گواریولا، سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی اعتراف کرد که تیمش باید از دیدارهایی همانند بازی رفت با بارسلونا درس بگیرد.

به گزارش مشرق، دو هفته پیش منچسترسیتی در نیوکمپ با 4 گل مغلوب بارسلونا شد و این هفته در بازی برگشت و در ورزشگاه اتحاد، دوباره سیتیزن ها بدون بازیکنانی مثل براوو و زابالتا به مصاف بلوگرانا خواهند رفت.

گواردیولا گفت: "باید از بازی های همانند جدال رفت با بارسلونا درس بگیریم. اگر من در رابطه با درس گرفتن از بازیها و اتفاقاتی که در طول فصل صحبت می کنم منظورم همین شرایط است. همیشه گفته ام و باز هم تاکید می کنم که قهرمان شدن در لیگ قهرمانان بسیار دشوار است. بازی کردن در مقابل بارسلونا حتی در شرایط مساوی 11 به 11 نیز بسیار دشوار است و زمانیکه یک بازیکن از تیم شما اخراج شود تقریبا غیرممکن است.

قطعا ما باید پیشرفت کنیم اما باید قبول کرد که نتیجه بازی رفت را اشتباهات رقم زد و فوتبال بازی اشتباهات است. بعضی وقت ها اتفاقاتی در زمین رخ می دهد که ناعادلانه است اما باید یاد بگیریم که در همین شرایط پیشرفت کنیم و نسبت به گذشته بازی بهتری ارائه دهیم.

من معتقدم در مقابل بارسلونا باید بهترین نمایش خود را ارائه دهیم و همانند یک فینال بازی کنیم. شاید این بازی برای آنها حکم فینال را نداشته باشد اما ما چنین حسی داریم و باید امتیازاتی که از دست داده ایم را جبران کنیم. باید در تمام طول 90 دقیقه تمرکز خود را حفظ کرده و بدانیم که کیفیت رقیب باعث بروز اشتباهات ما در بازی رفت شده است. در بازی رفت شانس های اندکی داشتیم و باید این بار سعی کنیم تا نسبت به جدال نیوکمپ، بهتر از موقعیت ها استفاده کنیم. من هیچ وقت قبل از یک دیدار در رابطه با پیروزی احتمالی فکر نکرده ام اما ما باید شانس خود را برای گذشتن از سد بارسا امتحان کنیم".
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس