رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به اتفاقاتی که شب قبل از بازی این تیم برابر صنعت نفت آبادان در هتل سرخپوشان افتاد، گفت: این اتفاقات نشانه فرهنگ ضعیف باشگاه است.

به گزارش مشرق، جعفر کاشانی در خصوص پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر صنعت نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر گفت: این مسابقه را دیدم. بازیکنان در طول این عملکرد خوبی داشتند و موقعیت های زیادی هم به روی درواز حریف خلق کردند اما کمی دیر به گل رسیدند. البته من به مسائل فنی کاری ندارم و ما هم از این پیروزی خوشحال شدیم.

وی در رابطه با اتفاقاتی که شب از قبل از این مسابقه در هتل رخ داد افزود: به هر حال پرسپولیس در حال پوست اندازی است و کم کم این راه را طی می‌کند تا به یک باشگاه تبدیل شود. این مسائل در یک باشگاه نباید پیش بیاید و رخ دادن این مسائل بیانگر فرهنگ ضعیف باشگاه است. بازیکنان برای ورود به پرسپولیس باید کنکور بدهند زیرا آنها وارث بزرگانی بودند که پیش از این در این تیم بازی می‌کردند.

« آیا با تغییرات در وزارت ورزش شاهد تغییرات در باشگاه پرسپولیس هم خواهیم بود یا خیر؟»رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش خاطر نشان کرد: در حال حاضر پرسپولیس در حال فرم گیری است و به سمتی می‌رود که به یک باشگاه مدرن تبدیل شود. این تیم در حال حاضر صاحب ورزشگاه شده و امیدوارم با تداوم مدیریت بتوانیم باشگاه خوبی را بسازیم.


منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس