داریوش دالوند گفت: نمی‌دانم باید صدایم را به کجا برسانم تا برای انیمیشن سینمایی «ناسور» اتفاق خوبی بیفتد. سازمان فرهنگی هنری شهرداری در زمان اکران این اثر همکاری نکرده و حتی یک بیلیبورد تبلیغاتی را در اختیار آنها نذاشته است.

حسینیه مشرق - داریوش دالوند تهیه‌کننده انیمیشن سینمایی «ناسور» در انتقاد به مشکلات پیش آمده درباره تبلیغات شهری این اثر سینمایی گفت: بنده مکاتبات بسیار زیادی با ارگان‌های بسیار زیادی در ارتباط با با انیمیشن «ناسور» و حمایت از این اثر عاشورایی داشته‌ام و هر کدام را که نیاز باشد می‌توانم برای چاپ و انتشار آماده کنم. با برخی از این نهادها و ارگان‌ها جلساتی را گذاشتیم و عده‌ای هم حتی حاضر به برگزاری جلسه نشدند. این انیمیشن بدون حتی یک عدد بیلیبورد و یا موارد تبلیغی در سطح شهر اکران خود را آغاز کرده است. شاید برخی از ارگان‌ها بگویند ما در حال تلاش هستیم تا به این انیمیشن ارزشی و عاشورایی بیلیبوردی را اختصاص دهیم اما تا همین لحظه هیچ گونه اتفاقی نیفتاده است.

وی در ادامه افزود: طبعاً مهمترین ارگانی‌هایی که باید به چنین اثری کمک می‌کردند واحد‌های زیر نظر شهرداری و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران بوده است. واقعاً یک هنرمند و تولید کننده آثاری از این دست دیگر نمی‌داند چه چیزی باید بسازد و تولید کند که ارگان‌های این ممکلت اسلامی که مُلک تشیع هم است تا از آنها با 4 عدد بیلیبورد حمایت شود. واقعا چه فیلمی باید بسازیم که از امام حسین (ع) بالاتر باشد تا حمایت کنند؟!

دالوند نیز در ادامه انتقاد خود از نحوه نهاد‌ها و ارگان‌هایی که داعیه حمایت از فعالیت‌های ارزشی را دارند گفت: مطلب دیگری که وجود دارد درارتباط با سانس‌ها است که تنها در پردیس سینمایی کوروش انیمیشن «ناسور» در سانس عصر اکران می‌شود و در سایر سینماهای پایتخت این اثر سینمایی تنها در سانس صبح نمایش داده می‌شود. شورای صنفی مطلقا هیچ همکاری نکرد. شورای صنفی از فیلمی با این محتوا استقبال کرد و تا حالا نشده است تماشاگر بعد از دیدن این فیلم گریه نکند و اشک نریزد.

این تهیه‌کننده در خاتمه صحبت‌هایش گفت: من دیگر حرفی برای گفتن ندارم و واقعا هم نمی‌دانم باید صدایم را به گوش چه کسی برسانم. عاشورا 1400 سال پیش اتفاق افتاده است و تا 1400 سال آینده نیز از شرایط کنونی تازه‌تر و داغ‌تر نیز خواهد ماند ما خودمان را شرمنده اباعبدالله حسین نکنیم.

انیمیشن سینمایی «ناسور» راوی جراحتی است که از شهادت مظلومانه امام حسین (ع) و یارانش در دل همه آزادی خواهان جهان ایجاد شده است و واقعه کربلا در بخش اعظمی از داستان آن به تصویر کشیده می‌شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس