فوتبال ایران امسال لژیونرهای زیادی دارد که بیشتر آنها از ارکان اصلی تیمشان به شمار می‌روند؛ این هفته از مهمترین اخبار لژیونرها می‌توان به صدرنشینی السد با پورعلی گنجی و پاس گل گوچی در لیگ هلند اشاره کرد.

سرویس ورزش مشرق - لژیونرهای کشورمان در هفته ای که سپری کردیم در تیم‌های خود بازی کردند که در این میان تنها رضا قوچان‌نژاد موفق شد با دادن یک پاس گل بیش از همه به چشم بیاید.

عملکرد همه لژیونرها را در ادامه بخوانید:
 
هلند:

آلکمار:
تیم فوتبال آلکمار هلند که علیرضا جهانبخش، بازیکن ملی‌پوش و محبوب کارلوس کی‌روش را در اختیار دارد روز یکشنبه در جریان مسابقات هفته دهم لیگ هلند به میدان رفت و در حالی که 90 دقیقه از حضور بازیکن ایرانی خود در ترکیب سود برد اما در زمین گرونیخن تن به شکست دو بر صفر داد و کاری از دست جهانبخش هم در این دیدار بر نیامد.

یاران جهانبخش با این شکست با کسب 16 امتیاز از 10 بازی خود به رده ششم جدول سقوط کردند.

هیرنوین:
تیم فوتبال هیرنوین هم که رضا قوچان‌نژاد را در اختیار دارد در هفته دهم اردویژه در خانه میزبان هراکلس بود و توانست این تیم را با نتیجه 3 بر یک شکست داده و ششمین برد خود را جشن بگیرد.

در این دیدار سرمربی هیرنوین از ابتدا گوچی را به میدان فرستاد و این بازیکن در 83 دقیقه حضور خود در میدان موفق شد پاس گل دوم تیمش را در دقیقه 66 ارسال کند. پاس گوچی در حالی به گل تبدیل شد که بازی با نتیجه یک بر یک در حال پیگیری بود.

هیرنوین با این پیروزی در پایان هفته دهم با کسب 21 امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد و به یک قدمی آژاکس رسید.

یونان:

پانیونیوس:
تیم فوتبال پانیونیوس که با دو بازیکن ایرانی در مسابقات سوپر لیگ یونان شرکت کرده است در هفته هشتم این رقابت‌ها نتیجه خوبی گرفت. یاران انصاری فرد و شجاعی در خانه آ اِ ک آتن موفق شدند با نتیجه صفر – صفر این تیم را متوقف کنند.

در این دیدار میلوژویچ از کریم و مسعود در ترکیب اصلی خود استفاده کرد با این تفاوت که شجاعی تا پایان بازی در میدان بود اما انصاری فرد در دقیقه 86 جای خود را به انگوگ داد.

پانیونیوس در پایان هفته هشتم با 10 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی سوپرلیگ یونان ایستاد.

روسیه:

روستوف:
به گزارش مشرق، تیم فوتبال روستوف که سردار آزمون و سعید عزت‌اللهی، دو بازیکن ملی پوش و جوان ایران را در اختیار دارد در هفته یازدهم لیگ برتر روسیه میهمان اف سی یوفا بود. روستوف روز شنبه در حالی که تنها سعید عزت اللهی را در لیست 11 نفره داشت مقابل اف سی یوفا به میدان رفت و در نهایت با نتیجه صفر – صفر مقابل این تیم متوقف شد.

سردار آزمون دیگر بازیکن ایرانی این تیم از دقیقه 78 جانشین سعید عزت اللهی شد اما او هم کاری از پیش نبرد.

روستوف در پایان هفته یازدهم لیگ برتر روسیه با کسب 17 امتیاز و با یک پله سقوط در رده ششم جدول قرار گرفت.

ترک گروژنی:
در این هفته تیم ترک گروژنی در حالی که میلاد محمدی را از ابتدا در ترکیب داشت به مصاف روبین کازان تیم سابق سردار آزمون رفت. یاران محمدی در این دیدار خانگی موفق شدند حریف خود را با نتیجه 3 بر یک از پیش رو بردارند و میلاد هم علی‌رغم بازی خوبش یک کارت زرد در دقیقه 78 از داور مسابقه دریافت کرد.

ترک گروژنی با کسب این پیروزی در پایان هفته یازدهم با 18 امتیاز بالاتر از روستوف در رده پنجم قرار گرفت.
 


نروژ:

میوندالن:
در روزهای پایانی لیگ دو نروژ تیم فوتبال میوندالن که گلر سابق پرسپولیس را در اختیار دارد در خانه موفق شد تیم کِی فوم را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد.

سوشا مکانی در این دیدار موفق به کلین شیت شد تا میوندالن در پایان هفته 29 با 48 امتیاز در رده ششم جدول باقی بماند. گفتنی است؛ صدرنشین این مسابقات 59 امتیازی است.

ترکیه:

آلانیا اسپور:
سجاد شهباززاده که امسال استقلال را ترک کرد و به تیم آلانیا اسپور ترکیه پیوست در هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه هم سکونشین بود.

مهاجم سابق استقلال پس از اینکه در هفته اول این رقابت‌ها 5 دقیقه مقابل بشیکتاش و در هفته دوم این مسابقات یک نیمه مقابل آنتالیا اسپور به میدان رفت دیگر مجالی برای بازی کردن در ترکیب تیمش پیدا نکرده است. شهباززاده تنها یک بار دیگر هم روی نیمکت آلانیا اسپور نشسته و در باقی مسابقات تنها یک سکونشین بوده است.

به هر حال آلانیا اسپور در هفته هشتم سوپر لیگ ترکیه در غیاب شهباززاده در خانه مقابل تیم بورسا اسپور تن به شکست 2 بر صفر داد تا چهارمین باختش در این فصل را هم تجربه کند.

تیم سجاد تا پایان هفته هشتم با کسب 8 امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی سوپر لیگ ترکیه حضور دارد.

پرتغال:

ماریتیمو:
علیرضا حقیقی بعد از پایان فصل گذشته لیگ پرتغال به خاطر اختلاف نظر با سرمربی جدید تیم از ماریتیمو جدا شد. گلر اسبق پرسپولیس آخرین بار حدود دو ماه پیش در جام حذفی پرتغال همراه با ماریتیمو مقابل بنفیکا قرار گرفت و 6 گل خورد.

ماریتیمو در حال حاضر پس از پایان هفته هشتم مسابقات لیگ پرتغال با کسب 10 امتیاز در رتبه هشتم لیگ این کشور قرار گرفته است.

آمریکا:

تورنتو:
استیون (مهرداد) بیت‌آشور نیز همراه با تورنتو پس از گذشت 34 هفته از لیگ MLS با کسب 53 امتیاز سوم شد و به پلی آف راه یافت.
 
یاران بیت آشور در هفته پایانی لیگ آمریکا با نتیجه 3 بر 2 شیکاگوفایر را از پیش رو برداشت.
 
  

تورنتو 3 روز دیگر در بازی رفت پلی آف مقابل فیلادلفیا به میدان خواهد رفت.
 
گفتنی است؛ بیت آشور تا پایان لیگ MLS در 29 بازی به عنوان بازیکن اصلی به میدان رفته و 2 بار هم روی نیمکت تیمش بوده است. او در این تعداد بازی 5 بار از داوران کارت زرد گرفته است.
قطر:

السد:
به گزارش مشرق، تیم فوتبال السد قطر که مرتضی پورعلی گنجی را در اختیار دارد تا پایان هفته چهارم لیگ ستارگان قطر با 10 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته است.

السد در آخرین دیدار خود در حالی که از بازیکن ملی‌پوش خود در ترکیب اصلی بهره می‌برد موفق شد در خانه با نتیجه 4 بر 2  المعیذر را از پیش رو بردارد.

در این بازی پورعلی گنجی 90 دقیقه برای السد بازی کرد.

الاهلی:
الاهلی پژمان منتظری و مجتبی جباری را در اختیار دارد و تا پایان هفته چهارم لیگ ستارگان قطر با کسب 7 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

این تیم در هفته چهارم لیگ ستارگان میهمان العربی بود که در نهایت الاهلی موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم سابق اشکان دژاگه را شکست دهد.

البته در این دیدار مجتبی جباری و پژمان منتظری به دلیل مصدومیت حتی روی نیمکت هم حضور نداشتند. شنیده می‌شود مجتبی جباری از هفته آینده شرایط بازی کردن را خواهد داشت.

الشحانیه:
مهرداد پولادی همراه با الشحانیه تا پایان هفته چهارم لیگ قطر با کسب 5 امتیاز در رده هشتم جدول قرار گرفته است. این تیم در آخرین دیدار خود در حالیکه مهرداد پولادی را 90 دقیقه در ترکیب داشت در خانه مقابل الغرافه تن به تساوی یک – یک داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس