فیلم سینمایی «هیهات» با حضور جمعی از هنرمندان و عوامل این فیلم برای خانواده شهدای مدافع حرم در تالار ایوان شمس اکران شد.

به گزارش مشرق، خانواده شهید همت و سردار سلیمانی از میهمانان ویژه این مراسم بودند. در این مراسم احمدرضا درویش، کارگردان فیلم سینمایی رستاخیز طی سخنانی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم میراث گرانسنگ جامعه دینی و کشورهای همسایه در حوزه مقاومت هستند، عنوان کرد: بسیار خوشحالم برای نخستین بار این فیلم را در کنار خانواده شهدای مدافع حرمی که تابلوی اصلی برای حرکت دوستان و فیلمسازان در تولید این فیلم بوده و صاحب این مجلس هستند، تماشا می‌کنم.
 
وی در ادامه گفت: عوامل سازنده این فیلم در امتداد مسیر شهدا قدم برداشتند و کار آقای شفیعی در ساخت این فیلم ایجاد زیرساخت برای تولید آثار بعدی است. درویش با قرائت متنی برگرفته از تصنیف «بانگ جرس» با صدای محمد علیزاده، آلبوم موسیقی نینوا با صدای حسین علیزاده و سخنان سردار سلیمانی در مراسم «پرچمداران دوکوهه» صبحت‌های خود را به پایان رساند.
 
سپس در ادامه دانش اقباشاوی از کارگردانان این اثر شال حشدالشعبی عراق که توسط یکی از رزمندگان عراقی به وی اهدا شده بود را به نهال قاضی‌خانی، دختر شهید مدافع حرم«مهدی قاضی‌خانی» اهدا کرد. حسام‌الدین سراج، خواننده تیتراژ فیلم نیز روی صحنه آمد و گفت: هر سال محرم می‌شود و برای امام حسین(ع) عزاداری می‌کنیم اما این عزاداری هر سال برای ما تازه است و سرمشق راه ما به حساب می‌آید و دیدیم که این ایثار چقدر ارزشمند است.
 
در ادامه این برنامه فرزند شهیدان همت و کریمی، همسر شهید باغبانی، مادر شهیدان قربانخانی و موسوی و فرزند سردار سلیمانی به نمایندگی از خانواده شهدای مدافع حرم تقدیرنامه‌ای را به کارگردانان این فیلم سینمایی اهدا کردند.
 
مقدم‌دوست بعد از دریافت تقدیرنامه گفت: چه تقدیر و جایزه‌ای بهتر از اینکه بتوانم فیلمی درباره عاشورا بسازم و چه سعادتی بالاتر از آنکه فیلم را با خیال راحت بتوانم به خانواده شهدا نشان دهم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس