طرفداران تیم‌های استقلال و سیاه جامگان به سبک طرفداران تیم ملی ایسلند تیمشان را تشویق کردند.

به گزارش مشرق، در حالی که کمتر از 30 دقیقه به ‌آغاز دیدار تیم‌های سیاه جامگان و استقلال باقی مانده بازیکنان دو تیم وارد زمین شدند تا خود را برای مسابقه آماده کنند.

* محمدرضا ناصری دروازه بان تیم فوتبال سیاه جامگان با لقب کاسیاس مورد تشویق هواداران مشهدی قرار گرفت.

* تعدادی از جانبازان با ویلچر در کنار زمین نشسته و طبق هماهنگی‌های به عمل آمده مسابقه را از پیست دوومیدانی تماشا می‌کنند.

* روی نیمکت تیم استقلال فرشید باقری، هرائر مگویان ، سید حسین حسینی، سید محسن کریمی، سید مجید حسینی، مجتبی حق دوست و بهنام برزای حضور دارند و همان طور که پیش از این عنوان شد نفراتی مثل علی قربانی، میعاد یزدانی ،‌امین حاج محمدی، میثم مجیدی و میلاد زکی پور استقلال را در سفر به مشهد همراهی نکردند.

* طرفداران تیم استقلال که تعدادشان حدود 4 هزار نفر می‌شود مثل هفته‌های گذشته تیمشان را به سبک طرفداران تیم ملی ایسلند مورد تشویق قرار دادند در مقابل هواداران سیاه جامگان نیز این کار را تکرار کرده و با همان شیوه بازیکنان این تیم مشهدی را مورد تشویق قرار دادند.

* فریاد یا حسین (ع) و یا امام رضا (ع) بارها و بارها توسط تماشاگران دو تیم در ورزشگاه طنین انداز  شد.

* طرفداران مشهدی با شعار 6 تایی‌ها به استقلالی‌ها کنایه زدند.

* روی نیمکت تیم سیاه جامگان آندره نازاریو ، محسن ‌آقایی، جواد مولایی ،‌اصغر جعفری،  سعید دقیقی، عباس عسگری، رضا درویشی نشسته‌اند

* در فاصله کمتر از 20 دقیقه به آغاز دو تیم 7 هزار نفر در ورزشگاه ثامن شهر مشهد حضور دارند.

*در حالی که تنها چند دقیقه به آغاز مسابقه باقی مانده است دروازه بان ذخیره و خارجی تیم سیاه جامگان در کنار جانبازی که کنار زمین نشسته‌اند عکس یادگاری گرفت.

* طرفداران استقلال بارها و بارها قبل از شروع بازی اقدام به تشویق قشقایی شیراز که موفق به حذف پرسپولیس از جام حذفی شده بود کردند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس