کد خبر 641041
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶

پایان هفته در شبکه سوم سیما جکی چان به دل حادثه می زند.

به گزارش مشرق، فیلم سینمایی «سبز به رنگ زمرد» به کارگردانی سیدروح‌الله حجازی، پنجشنبه 15 مهر ماه ساعت 10:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .
در این فیلم خواهیم دید: جنگ چند سالی است که به پایان رسیده است و مادر پیری در خانه‌اش بالای تپه مشرف به روستا و در کوران زمستان سوزناک در انتظار بازگشت فرزند مفقودالاثرش است. اتاق، وسایل و حتی مغازه پسرش را در روستا نگه داشته به امید روزی که پسرش بازگردد. او به همین نیت چندین سال است که روضه‌ای برپا می‌کند و نذری می‌دهد که فرزندش برگردد. اما امسال بارش برف زیاد و بسته شدن جاده مانع ادای نذرش می‌شود. او نگران ادای نذرش است که از سوی مداح در راه مانده کسی خودش را به مجلس روضه پیرزن می‌رساند و...
 
رابعه مدنی، رحمان باقریان، علیرضا جعفری و مروارید کاشیان در فیلم سینمایی «سبز به رنگ زمرد» نقش آفرینی کرده اند.

همچنین فیلم تلویزیونی «شاید یک معجزه» به کارگردانی کرامت پورشهسواری، پنجشنبه 15مهر ماه ساعت 16:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .
در خلاصه داستان فیلم با بازی صالح میرزا آقایی، مریم کاویانی و عمار تفتی آمده است: صادق و سحر زوج جوانی هستند که بچه دار نمی شوند و این مساله انها را ازار می دهد. سحر با پسر بچه ای تصادف می کند و باعث مرگ پسر بچه می شود. این پسر کوچک فرزند خانواده ای است که پدر و مادرش هر دو پزشک هستند اما مشکلات زیادی دارند و رابطه عاطفی انها دچار مشکل شده است. صادق خود را به جای سحر به پلیس معرفی میکند و بازداشت می شود و ...

به علاوه فیلم سینمایی «حادثه شین جوکو» به کارگردانی تانگ شینگ یی، پنجشنبه 15 مهر ماه ساعت 24:00 از شبکه سه سیما پخش می شود.
در خلاصه داستان فیلم با بازی جکی چان، نائوتو تاکنانه کا آمده است: نیک به همراه عده ای از جوانان چینی به صورت غیر قانونی وارد ژاپن می شود. هدف اصلی او پیدا کردن نامزدش ژوژو است که مدتی قبل به دعوت یکی از اقوامش به ژاپن رفته و دیگر خبری از او نیست. نیک و دوستانش به طور اتفاقی با ژوژو روبرو می شوند در حالی که ازدواج کرده و از شوهرش ژاپنی خود دختری نیز دارد. نیک تصمیم می گیرد به هر صورت شده در ژاپن بماند و ناگزیر جذب گروه های تبهکاری شده و بعد از مدتی خود نیز رهبر یکی از باندهای خلافکاری می‌شود و در نهایت متوجه اشتباه خود شده و سعی می کند جبران کند .....

همچنین فیلم تلویزیونی «پیش خواهد آمد» به کارگردانی بهروز شعیبی، جمعه 16مهر ماه ساعت 10:00 از شبکه سه سیما پخش می شود .
در این فیلم با نقش آفرینی سیامک صفری، یکتا ناصر و جواد عزتی خواهیم دید: در زندگی غلام، آوا و بهنام دو روز مانده به تاسوعا گره ای می افتد و هر کدام فرصت کوتاهی برای حل این مشکل دارند و دست تقدیر آنها را رو به روی هم قرار می دهد تا به واسطه ملاقات همدیگر مشکلشان حل شود.

به علاوه فیلم تلویزیون «ضربه مغزی» به کارگردانی پیتر لاندسمن، جمعه 16 مهر ماه ساعت14:30 از شبکه سه سیما پخش می شود.

در خلاصه داستان فیلم با بازی آلبرت بروکس، آلیس بالدوین و ویل اسمیت آمده است: دکتر بنت اومالو یک آسیب شناس عصبی نیجریه ایی ساکن امریکاست که به طور اتفاقی درگیر پرونده ای می شود که او را با چالش های زیادی روبرو می کند. او با مرگ مشکوک یک بازیکن فوتبال امریکایی متوجه می شود که این ورزش برای مغز آسیب های جدی به همراه خواهد داشت و اکثر بازیکنان دچار آلزایمر، افسردگی و سی تی ای می شوند. وی برای اثبات این حقیقت در مقابل کمیته این ورزش مقاومت می کند و علی رغم تهدیدهای زیادی که می‌شود به تلاش خود برای اثبات این امر ادامه می دهد. او در پایان موفق می شود تا دادگاه را متقاعد کند و مردم را از این مهم آگاه کند.


منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس