کد خبر 640168
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹

خبر بد برای پپ گواردیولا و منچسترسیتی اینکه کوین دی‌بروین به دیدار حساس برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا نخواهد رسید.

به گزارش مشرق، به نقل از دیلی میرر، یکی از بهترین و تاثیر گذارترین بازیکنان منچسترسیتی در فصل جاری کوین دی‌بروین بوده است.

این بازیکن جوان بلژیکی عملکرد درخشانی در ترکیب تیم پپ گواردیولا داشت و در 6 بازی که به میدان رفت، سیتی به پیروزی رسید. او در دیدار اخیر برابر تاتنهام نتوانست به خاطر آسیب دیدگی به میدان برود و همین باعث شد تا سیتی نخستین شکست فصل خود را تجربه کند.

روزنامه دیلی میرر خبر بدی برای گواردیولا و هواداران منچسترسیتی داشت و آن اینکه مصدومیت دی‌بروین ادامه‌دار خواهد بود و به احتمال زیاد او به دیدار برابر بارسلونا هم نخواهد رسید. در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه دو هفته دیگر بارسلونا در نوکمپ از منچسترسیتی پذیرایی خواهد کرد.

دیلی میرر نوشت که گواردیولا امید زیادی دارد تا دی‌بروین را در نوکمپ در اختیار داشته باشد اما به احتمال خیلی زیاد این بازیکن بلژیکی غایب بزرگ فیروزه‌ای‌پوشان خواهد بود چراکه مرحله درمان آسیب دیدگی او به خوبی پیش نمی رود.

بارسلونا در هر دو بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی رسیده است. این درحالی است که منچسترسیتی یک پیروزی و یک تساوی دارد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس