جنگنده‌های آمریکایی مواضع نیروهای عشایر اهل سنت در نزدیکی موصل را بمباران کردند که این حمله 20 کشته و 5 زخمی در پی داشته است.

به گزارش مشرق، در حمله جنگنده‌های آمریکایی در روستای «خرائب جبر» در جنوب موصل، 20 تن از نیروهای «الحشد العشایری» کشته و 5 تن دیگر زخمی شدند.
 
به نوشته شفق نیوز، یک منبع در میان نیروهای الحشد العشایری با اعلام این خبر افزود: این حمله امروز چهارشنبه رخ داد و در نیروهای ما در حالی که داخل مقر خود بودند مورد هدف بمباران اشتباهی ائتلاف بین‌المللی قرار گرفتند.
 
به گفته وی این حمله در روستای «خرائب جبر» در بخش غربی القیاره در جنوب موصل رخ داد و در آن 20 نفر کشته و 5 تن دیگر زخمی شدند که «نزهان اللهیبی» فرمانده این نیروها نیز در بین کشته شدگان است.
 
نیروهای الحشد العشایری در کنار ارتش عراق در جنوب موصل حضور دارند و آن‌ها در عملیات غرب الانبار نیز نقش بالایی دارند.
 
بمباران مواضع نیروهای عراقی برای اولین بار نیست که اتفاق می‌افتد. پیش از این نیز بارها هواپیماهای آمریکایی مواضع ارتش عراق و نیروهای الحشد الشعبی را بمباران کرده‌اند که هر دفعه ائتلاف آمریکایی آن‌ها را سهوی دانسته است.
 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    عجب گاوهایی اند این یانکی ها
  • علی ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    دقت کردین آمریکایی ها تا حالا به اشتباه کلی نیروی عراقی و سوری و افغانی رو که با داعش و طالبان می جنگیدند کشتند ولی تا حالا به اشتباه یک بار هم پیشمرگه ها و تجزیه طلب های سوریه رو نزدند.
  • محمود ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۴
    0 0
    اینا کی میخوان بفهمند که ضرر آمریکاییها خیلی بیشتر از سودی هست که قراره آینده بهشون برسه. چرا جرات نمیکنن اشتباهی وارد خاک ایران بشن ??

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس