فرمانده مرزبانی سلیمانیه عراق از آمادگی مسؤولان کشور عراق برای استقبال و میزبانی از زوار عتبات‌ عالیات حبر داد و گفت: مرزها عاری از وجود منحوس گروهک تروریستی داعش است.

به گزارش مشرق، فخرالدین عبدالله شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران از آمادگی مسؤولان کشور عراق برای استقبال و میزبانی از زوار عتبات‌عالیات حبر داد و گفت: زائران اربعین حسینی در عراق با آسودگی خاطر به مراسم مذهبی اربعین بپردازند.

وی با اشاره به اینکه امکانات و مقدمات لازم برای این مراسم بزرگ تدارک دیده شده و برنامه‌ریزی مناسبی انجام گرفته است، ادامه داد: همه کارهای لازم مطابق برنامه در نظر گرفته شده پیش خواهد رفت تا شاهد برگزاری مناسب مراسم اربعین امسال باشیم.

این مسؤول با اشاره به برگزاری جلسات متعدد بین مسؤولان عراقی و ایرانی و به صورت مشترک،‌ تبیین کرد: جلساتی نیز در کشور عراق به صورت داخلی برای تردد سهل و روان زوار برگزار شده و تصمیمات خوبی در این راستا اتخاذ شده است.

فرمانده مرزبانی سلیمانیه عراق، گروهک تروریستی داعش را دشمن انسانیت و مردم ایران و عراق توصیف کرد و گفت: اقدامات بسیار خوب و جدی برای نابودی این تروریست‌ها انجام گرفته است.

عبدالله، مرزها را عاری از وجود منحوس اعضای گروهک تروریستی داعش اعلام کرد و متذکر شد: عملیات گسترده طی روزهای آینده برای آزادسازی مناطقی از کشور عراق انجام می‌گیرد.

وی با اشاره به زبونی داعش در عراق و آزادسازی بسیاری از مناطقی که در تصرف این گروهک تروریستی بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر اغلب مناطق از امنیت خوبی در کشور عراق وجود دارد و همه در تلاش برای نابودی داعش هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس