مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نهاجا ضمن ابراز گلایه از برخی مسئولان شهر شیراز از بلاتکلیفی ساخت یادمان شهید دوران در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، سرهنگ خلبان «هادی توکلی» مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نهاجا با اشاره به بی‌توجهی برخی مسئولان شهر شیراز در احداث یادمان شهید خلبان «عباس دوران» اظهار داشت: در سال‌های اخیر چندین مرحله با مسئولان استان فارس و شهر شیراز جهت احداث یادمان شهید دوران مذاکره کرده و تاکنون نیز چندین مصوبه در این رابطه به امضای دو طرف رسیده است که متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی جهت ساخت این یادمان صورت نگرفته است.
 
وی ادامه داد: علیرغم تمامی تلاش‌ها و جلسات و ابراز تمایل شورای شهر شیراز جهت احداث این یادمان متاسفانه تاکنون اجازه انجام هیچ کاری در شیراز به ما داده نشده است.

توکلی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: شهید دوران از سوی ایشان لقب شهید ملی را گرفتند و همچون دیگر شهدای عزیز مورد عنایت مردم و رهبری هستند.
 
مدیر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نهاجا در پایان خاطرنشان کرد: همچون گذشته از مسئولان این استان خواهشمندیم تا بسترهای لازم را جهت احداث یک یادمان در ورودی شهر شیراز واقع در میدان گل سرخ به نام شهید والا مقام «عباس دوران» فراهم کنند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس