کد خبر 634736
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۵

نایب‌رئیس فدراسیون جودو گفت: متأسفانه شایعاتی مطرح شده تا فضای انتخاباتی به هم بخورد و تمام این خبرها کذب است و فردا در مجمع حضور خواهم داشت.

به گزارش مشرق، آرش میراسماعیلی نایب‌رئیس فدراسیون جودو در واکنش به شایعات اخیر مبنی بر اینکه او اجازه حضور در مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون جودو را ندارد، گفت: تمام 13 نفری که تأیید صلاحیت شدند فردا در مجمع انتخابات ریاست فدراسیون با تمام قدرت حضور خواهند داشت و انتخابات نیز با حضور همه این نفرات برگزار می‌شود. متأسفانه شایعاتی مطرح شده تا فضای انتخاباتی به هم بخورد و تمام این خبرها کذب است.

وی در ادامه افزود: این صحبت‌ها را رقبا برای خراب کردن چهره من مطرح کردند که اصلا چنین چیزی صحت ندارد. مسئولان وزارت ورزش نیز به هیچ عنوان نامه‌ای مبنی بر اینکه بنده اجازه حضور در انتخابات را ندارم به من نداده‌اند. سجادی معاون وزارت ورزش و جوانان نیز صبح امروز به صورت سرزده در فدراسیون حضور پیدا کرد و حتی با او دقایقی را به گفت‌وگو پرداختیم که در مورد چنین شایعاتی که مطرح شده صحبتی نشد.

میراسماعیلی در ادامه صحبت‌های خود مطرح کرد: بحث کوراش و جودو مدت زیادی است که مطرح شده و هر کسی رئیس فدراسیون جودو شود باید این دو رشته را از هم جدا کند. بنده فردا پرقدرت در مجمع حضور خواهم داشت و امیدوارم هر کسی صلاحیت ریاست فدراسیون را داشت با رأی نفرات حاضر در مجمع رئیس چهار سال آینده این مجمع شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس