کد خبر 634569
تاریخ انتشار: ۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

اختلاف ها میان گروه های تروریستی جیش الفتح و جندالاقصی به عنوان گروه تروریسی جدا شده از این ائتلاف در شمال استان حماه افزایش یافت.

 به گزارش مشرق، درحالی که ارتش سوریه با قدرت بیشتری درحال بازپس گیری مناطق شمال استان حماه از تروریست هاست، اختلاف داخلی و میان گروهی تروریست ها در این استان بار دیگر خبرساز شد.

در چند روز گذشته زخم اختلاف های شخصی میان دو گروه تروریستی جیش الفتح و جندالاقصی که پیشتر از جیش الفتح جدا شده و با داعش بیعت کرده، سرباز کرده و اختلاف های میان این دو گروه علنی شده است.

این اختلاف ها با جلوگیری یکی از محل های ایست و بازرسی جندالاقصی از ورود کاروان 'عبدالله المحیسنی' تروریست سعودی به مناطق تحت سیطره خود در حومه شمالی حماه آغاز شد.

این اختلاف ها فقط به صحنه میدانی مناطق تحت تسلط تروریست ها محدود نشد و هم اکنون به فضای مجازی و شبکه های اجتماعی نیز کشیده شده است.

برخی از تروریست ها با حمایت از اقدام گروه جندالاقصی در جلوگیری از ورود المحیسنی به شمال حماه، هدف اصلی وی را ضبط تصاویر در این مناطق و مصادره دستاوردهای دیگر گروه های تروریستی اعلام کردند.

به گفته آن ها، المحیسنی 'آماده خور' همواره در کمین نشسته تا بعد از پیروزی و موفقیت یک گروه، با حضور در آن منطقه و ضبط یک فیلم مستند، آن موفقیت را به نام خود مصادره و خود را قهرمان معرفی کند.

تروریست ها در شبکه های اجتماعی، المحیسنی را به تزریق روحیه کاذب و مغرور کردن تروریست ها و از دست دادن محله های شرقی متهم کردند.

موضع جدید گروه تروریستی جندالاقصی در قبال المحیسنی به عنوان فرمانده و قاضی شرع ائتلاف جیش الفتح یک تحول جدید در میان گروه های تروریستی است بویژه اینکه تروریست ها وی را یک مرجع و سخن وی را فصل الخطاب می دانند.

البته گروه تروریستی جندالاقصی و احرارالشام با المحیسنی در نبرد حلب دچار اختلاف و از آن خارج شده بودند و نبردی جدید برای شکستن محاصره محله های شرقی حلب را یک خودکشی برشمرده بودند.

ارتش سوریه در روزهای گذشته موفقیت های خوبی در شمال حماه کسب کرده و برخی از مناطق اشغال شده از سوی تروریست ها را بازپس گرفته است.

تروریست های مورد حمایت عربستان دهم شهریورماه با حمله به شمال استان حماه چندین شهر، شهرک و روستای این مناطق را اشغال کردند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس