کد خبر 633663
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

مدیر فنی استقلال گفت: در دیدار مقابل ذوب‌آهن ما می‌توانستیم گل‌های بیش‌تری را وارد دروازه‌ این تیم کنیم.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در خصوص پیروزی استقلال مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ما می‌دانستیم که این بازی دشوارتر از دیدار مقابل پرسپولیس است، به بازیکنان گفته بودیم که با نایب قهرمان آسیا بازی دارند و یک تیم معمولی نیست، سال گذشته هم ذوب‌آهن قهرمانی را در جام حذفی از استقلال گرفت.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن بازیکنان خوب و جوانی دارد، هرچند که در دیدار روز گذشته عده‌ای از بازیکنان این تیم حضور نداشتند، اما تأثیری در عملکرد تیم نداشت، زیرا ذوب‌آهن به فرد متکی نیست و با سیستم کار را دنبال می‌کند. ما می‌دانستیم که این تیم روی ارسال‌های بلند برنامه دارد و به همین دلیل سمت راست خود را تقویت کرده بودیم تا این تیم از سمت چپ نتواند نفوذ داشته باشد.

مدیر فنی استقلال یادآور شد: در نیمه اول بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم. در ادامه بازی هم می‌توانستیم به گل‌های دیگری برسیم، اما طبیعی بود که وقتی گل دوم را به ثمر رساندیم ذوب‌آهن از لاک خیلی دفاعی خود بیرون بیاید و برای به تساوی کشاندن بازی به جلو بیاید. آنها در فشاری که روی دروازه ما آوردند، یک گل زدند و اگر خوش‌‌شانس هم بودند می‌توانستند به گل دوم هم برسند.

فریبا افزود: با توجه به اینکه قصد داشتیم ارتباط خط میانی و حمله ذوب‌آهن را قطع کنیم، فرشید باقری را وارد میدان کردیم. همچنین در دقایق پایانی بازی پادوانی را به بازی فرستادیم که شاید اگر او زودتر به ترکیب اضافه می‌شد، مفیدتر بود؛ چراکه در زمان حضورش در ترکیب باعث شد هیجان بازی را از ذوب‌آهن بگیرد. تعویض سوم ما هم به حضور جابر انصاری برمی‌گشت که بتوانیم از سرعت او در ضدحملات استفاده کنیم. در هر صورت روند خوبی را پس از بازی با ماشی‌سازی در پیش گرفته‌ایم که می‌توانیم موقعیت خلق کنیم،‌اما متأسفانه از آنها نتوانستیم استفاده کنیم، در دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن هم این اتفاق رخ داد. کاوه رضایی در بازی روز گذشته می‌توانست دو گل دیگر به ثمر برساند و قربانی هم می‌توانست با دقت در ضربه سرش گل دیگری را وارد دروازه ذوب‌آهن کند.

وی تأکید کرد: بازیکنان باتجربه ما از جمله امید ابراهیمی و خسرو حیدری روز گذشته از جان و دل مایه گذاشتند و می‌خواستند که تیم به پیروزی برسد، آنها آن قدر در میدان دویده بودند که دیگر جان نداشتند. متأسفانه هم‌اکنون بازهم به تعطیلات لیگ برخوردیم که امیدوارم باعث نشود تا روند روبه جلوی ما از بین برود. در تعطیلات وهله اول وقفه مسابقات به نفع ما شد، اما هم‌اکنون این تعطیلات به ضرر ماست.

مدیر فنی استقلال درمورد عدم مصاحبه بازیکنان با رسانه‌ها گفت: من هم حق را به رسانه‌ها و هم به بازیکنان می‌دهم؛ چراکه بازیکنان تحت قرارداد با باشگاه هستند و هم‌اکنون این موضوع تبدیل به معضلی شده است. با توجه به اینکه مسائل مالی در این موضوع وجود دارد، به این موارد ورود نمی‌کنم. به هر حال بازیکنان همه دوست دارند با رسانه‌ها مصاحبه کنند، همان‌طور که پیش از این، این کار را انجام می‌دادند، اما هم‌اکنون باید از این قانون تمکین کنند.

فریبا در مورد تمرینات استقلال گفت: ما امروز تمرین خواهیم کرد و پس از آن دو روز استراحت می‌کنیم، نهم یا دهم در جام حذفی به میدان می‌رویم و پس از آن نیز دو روز استراحت خواهیم کرد و خود را برای دیدار مقابل سیاه‌جامگان آماده می‌کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس