کد خبر 633235
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۴

باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در دیدار با حیدرالعبادی نخست وزیرعراق گفت: نبرد با داعش در موصل سخت و دشوار خواهد بود.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز، باراک اوباما در عین حال ابراز اطمینان کرد که پیشرفت های سریعی در این زمینه حاصل خواهد شد.

این اظهارات باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا در دیدار با حیدرالعبادی نخست وزیر عراق عنوان شد و العبادی ابراز امیدواری کرد که داعش در ماه های آینده از موصل بیرون رانده شود.

خست وزیر عراق یکشنبه شب برای شرکت در نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد راهی نیویورک شد و منابع خبری اعلام کردند که وی در نیویورک بر موضوعاتی از جمله جنگ موصل رایزنی خواهد کرد.

پیش از این بخش رسانه ای دفتر نخست وزیری عراق در بیانیه ای اعلام کرد، حیدرالعبادی یکشنبه شب گذشته در راس هیاتی راهی نیویورک شد تا در هفتاد و یکمین دوره مجمع عمومی سازمان ملل متحد شرکت کند.

در این بیانیه همچنین گفته شده که العبادی در حاشیه مجمع عمومی با جمعی از رهبران کشورهای جهان و نیز روسای سازمان های بین المللی دیدار و گفت وگو خواهد کرد.

العبادی در مجمع عمومی امسال ، سخنرانی خواهد کرد که محوریت آن موضوعاتی چون تروریسم، جنگ علیه داعش و پیروزی های نیروهای مسلح در جنگ های اخیر در عراق خواهد بود.

در همین حال فرماندهان نظامی عراق اخیرا خاطرنشان کرده اند، عملیاتی که هدف آن بیرون راندن داعش از دومین شهر بزرگ کشور است، اواخر اکتبر آعاز خواهد شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هادی ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
    0 0
    با گرگ داره مذاکره میکنه که چگونه توله گرگهارو بیرون بندازن؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس