طبق اطلاعات دبیرخانه مسابقه کتابخوانی «بخون و ببر ۲» کتاب «تن‌تن و سندباد» بیشترین فروش را در بخش کتاب‌های چاپی و الکترونیک داشت.

به گزارش مشرق، مسابقه بزرگ بخون و ببر 2 از سوی برنامه خندوانه از هفتم شهریورماه شروع شده و تا 31 شهریور ماه ادامه دارد. «تن تن و سندباد» نوشته محمد میرکیانی، «ابن مشغله» از نادر ابراهیمی، «گردان قاطرچی‌‌ها» از داود امیریان، «دیدم که جانم می‌رود» نوشته حمید داودآبادی، «می‌شکنم در شکن زلف یار» اثر حسین سروقامت، «فتح خون» از شهید آوینی، «مطلع مهر» نوشته امیرحسین بانکی‌‌پور، «من دیگر ما» نوشته محسن عباسی ولدی، «باشگاه مغز» اثر حامد اختیاری و «آبنبات هل‌دار» نوشته مهرداد صدقی عناوینی است که در این دوره از مسابقه معرفی شده است.

طبق اطلاعات دبیرخانه این مسابقه تاکنون کتاب «تن تن و سندباد» بیشترین استقبال را در میان مخاطبان هم در بخش کتاب‌های چاپی و هم در بخش کتاب‌های الکترونیک داشته است. از دیگر عناوین پرمخاطب «ابن مشغله»، «باشگاه مغز»، «گردان قاطرچی‌ها» و «دیدم که جانم می‌رود» عنوان شده است.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه باید حتماً عناوینی را تهیه کنند که برچسب مسابقه روی کتاب درج شده باشد. از هر کتاب 10 سؤال طرح شده است. علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند به هر تعداد از سؤالات هر کتابی که علاقه داشته باشند، پاسخ دهند و در نهایت بسته به تعداد پاسخ صحیح مطابق جدول ذیل جایزه دریافت کنند:

بنا بر اطلاعات اعلام شده استان تهران بیشترین استقبال را از این مسابقه داشته است:

استقبال تهرانی‌ها از ماجرای «تن‌تن و سندباد» +جدول
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۷
    0 0
    استان برتر؟ فکر نمیکنید وقتی جمعیت بیشتر باشه شرکت کننده هم بیشتر میشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس