کد خبر 631229
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور ضمن تشریح اقدامات این پلیس گفت: با تدوین برنامه جامع ۱۵ ساله، عملیات عمرانی این پلیس در مقاطع زمانی مختلف پیگیری و اجرایی خواهد شد.

به گزارش مشرق، سردار حسن مهری در نشست سراسری فرماندهان پلیس فرودگاه های کشور ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این پلیس اظهار کرد: در سال جاری ۱۹۰ هزار پرواز در فرودگاه های کشور انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش را نشان می دهد.
 
وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۹۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر در فرودگاه های کشور کشف و یک باند بین المللی قاچاق مواد مخدر نیز منهدم شد.
 
رئیس پلیس فرودگاه های کشور توضیح داد: طی عملیات شناسایی و متلاشی شدن باند بین المللی مواد مخدر، ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.
 
سردار مهری با اشاره به برنامه های عمرانی پلیس فرودگاه های کشور خاطر نشان کرد :این پلیس برنامه های عمرانی بسیاری را در دستور کار دارد، که این عملیات های عمرانی و ساخت و سازها با تدوین برنامه جامع ۱۵ ساله در مقاطع زمانی مختلف پیگیری و اجرایی خواهد شد.
 
وی مطرح کرد: در سال جاری ۲ هزار و ۶۸۰ متر ساختمان برای پلیس فرودگاه در شهرهای همدان ،اصفهان ، شیراز و... به بهره برداری رسید، همچنین در مشهد، ابوموسی و سیرجان نیز طرح هایی در دست احداث داریم.
 
رئیس پلیس فرودگاه های کشور گفت : اجرای طرح های ساخت مهمانسرا برای پرسنل، توسعه فضای ورزشی، منازل مسکونی سازمانی، مهدکودک و ... از دیگر برنامه های پلیس فرودگاه است. در بخش "خانواده محوری " نیز اردوهایی برای خانواده پرسنل در شهر قم سازماندهی و  به طور مداوم برگزار می شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس