کد خبر 630672
تاریخ انتشار: ۲۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹

در پی اعلام حکم اخراج 11 هزار معلم و کارمند کرد سیستم آموزشی ترکیه از سوی دولت این کشور شهر دیاربکر عصر روز گذشته صحنه درگیری معترضان کرد و نیروهای امنیتی بود.

گروه جهان مشرق- در پی اعلام حکم اخراج 11 هزار معلم و کارمند کرد سیستم آموزشی ترکیه از سوی دولت این کشور شهر دیاربکر عصر روز گذشته صحنه درگیری معترضان کرد و نیروهای امنیتی بود.

درگیری پلیس ترکیه و معترضان کرد در دیاربکر+عکس

بنابر این گزارش، معترضان با تجمع در مقابل ساختمان اداره آمورش ملی ترکیه در دیاربکر نسبت به اخراج 14 هزار معلم کرد بشدت اعتراض کرده و با نیروهای امنیتی درگیر شده اند. گفته می شود نیروهای امنیتی 50 نفر از معترضان را دستگیر و به زندان منتقل کرده اند. دولت ترکیه سه روز پیش حکم قطعی اخراج هزاران تن از کارکنان سیستم آموزشی این کشور را به اتهام ارتباط با گروه تروریستی تجزیه طلب پ.ک.ک ابلاغ کرده و خواستار استخدام نیروهای جدیدی بعنوان چایگزین انها شده بودند. مناطق شرقی و جنوب شرقی ترکیه ترکیه در یکسال گذشته صحنه درگیری های شدید میان نیروهای امنیتی و تروریستهای پ.ک.ک می باشد.

درگیری پلیس ترکیه و معترضان کرد در دیاربکر+عکس

درگیری پلیس ترکیه و معترضان کرد در دیاربکر+عکس


درگیری پلیس ترکیه و معترضان کرد در دیاربکر+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    سرنوشت یونانیها و ارامنه آناتولی در انتظار اینان است
  • هوسک ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    اول به سراغ یونانی‌ها رفتند من یونانی‌ نبودم، اعتراضی نکردم . پس از آن به آشوری‌ها حمله بردند من آشوری‌ نبودم و اعتراضی نکردم . آن‌گاه به علوی‌ها فشار آوردند من علوی‌ نبودم، اعتراض نکردم سپس نوبت به ارامنی‌ها رسید ارامنی‌ نبودم ، بنابراین اعتراضی نکردم . سرانجام به سراغ من آمدند هر چه فریاد زدم کسی نمانده بود که اعتراضی کند.
  • ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۳
    0 0
    با حامیان تروریست باید بدتر از این برخورد شود
  • تبریزلی اصل ترکی ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۵
    0 0
    مرگ بر تروریست مرگ بر پ ک ک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس