کد خبر 630328
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰

گروه‌های تکفیری منطقه راهبردی تل عفرین و منطقه عَلّاقیات را هدف قرار دادند اما تلاش آنان با مقاومت سخت ارتش سوریه و هم‌پیمانانش در هم شکست.

به گزارش مشرق، شبکه تلویزیونی العالم خبر داد، گروههای تکفیری در هجومی گسترده، منطقه راهبردی تل عفرین و منطقه عَلّاقیات در مثلث مرگ متشکل از حومه درعا، حومه دمشق و حومه قنیطره را هدف قرار دادند اما تلاش آنان با مقاومت سخت ارتش سوریه و هم پیمانانش در هم شکست.

ارتش سوریه و هم پیمانانش در درگیری های این مناطق چهار خودروی انفجاری تکفیری ها را قبل از رسیدن به مناطق هدف، منهدم کردند.

منابع خبری با بیان اینکه ارتش سوریه از مناطقی که مورد هجوم قرار گرفت عقب نشینی نکرد، تلفات گروههای تکفیری در این عملیات را بیش از سی و سه نفر عنوان کردند و افزودند در میان کشته شدگان سرکردگانی از جبهه النصره و احرار الشام دیده می شود.

این هجوم دومین هجوم گسترده گروههای تکفیری به این مناطق بوده است. گروههای مسلح در حمله اول از پشتیبانی هوایی اسرائیل بهره می بردند و حتی پس از شکست هجوم اول، آن دسته از عناصر گروههای مسلح که در درگیری ها مجروح شده بودند با آمبولانس های اسرائیلی برای مداوا به مراکز درمانی در فلسطین اشغالی منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس