کد خبر 630325
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲

یک نماینده کنست تائید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی با تروریست‌های جبهة النصره همکاری کرده و با بمباران مواضع ارتش سوریه به آن‌ها کمک می‌کند.

به گزارش مشرق، یک نماینده پارلمان رژیم صهیونیستی «کنست» ضمن انتقاد شدید از نظامیان صهیونیستی اعلام کرد ارتش اسرائیل نه تنها به جمعیت دروزی‌های ساکن در جولان اشغالی کمکی نمی‌کند، بلکه مشغول همکاری با «جبهة النصره» شاخه القاعده در سوریه است.

«اکرم حسون» عضو حزب «کولانو» (همه‌ی ما) در مصاحبه با شبکه دو رژیم صهیونیستی با متهم کردن اسرائیل به صدمه زدن به جمعیت دروزی‌های شمال اراضی اشغالی، گفت: «ارتش اسرائیل مواضع ارتش سوریه را بمباران کرده که به جبهة النصره کمک می‌کند تا زمین‌های دروزی‌ها را به تصرف درآورد.»

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» حسون تاکید کرد: «بر کسی پوشیده نیست که ارتش اسرائیل با جبهة النصره همکاری می‌کند. قبلا نیز گفته شده بود که النصره با ارتش هماهنگ است.»

وی همچنین افزود در زمان تصدی وزارت جنگ به دست «موشه یعلون» توافقی میان ارتش و جبة النصره انجام شد که بر مبنای آن هیچ کسی حق ندارد وارد روستای دروزی‌ها شود و در ازای آن، دروزی‌ها نیز وارد نبردهای محلی نشوند.

اظهارات این نماینده صهیونیست در حالی است که دو روز قبل تروریست‌های جبهة‌ النصره که نام خود را به «جَفَش» (جبهة فتح الشام) تغییر داده‌اند، به مواضع نیروهای مقاومت از جمله حزب‌الله و ارتش در منطقه «قنیطره» در نزدیکی مرز اراضی اشغالی حمله کردند، اما شدیدا ناکام ماندند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس