کد خبر 630016
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸

برخی از هواداران تیم والیبال شهرداری ارومیه پیام جالبی را برای دریافت کننده تیم ملی ایران که پیشنهاد بازی در این تیم را رد کرده بود، صادر کردند.

بحران در شهر عاشقان والیبالبه گزارش مشرق، علی‌رغم اینکه حدود یک هفته تا آغاز رقابت‌های لیگ برتر والیبال مانده است، چند تیم‌ لیگ برتری هنوز به تعداد زیادی از بازیکنان خود بدهکار هستند و شهرداری ارومیه هم که از تیم‌های مدعی فصل گذشته بوده، یکی از تیم‌های بدهکار محسوب می‌شود.

حال و روز تیم والیبال شهرداری ارومیه این روزها چندان خوب نیست. بعد از اینکه شهرداری ارومیه نتوانست به تعهدات مالی خود عمل کند، ملی پوشان این تیم یک به یک ارومیه را ترک کردند که مهم‌ترین چهره این تیم سعید معروف هم پس از سال‌ها ناچار به ترک این تیم کرد.

در این اوضاع بی‌پولی شهرداری ارومیه، مسئولان این تیم بر روی مجتبی میرزاجانپور دریافت کننده تیم ملی دست گذاشتند که این پیشنهاد حواشی زیادی را برای میرزاچانپور به همراه داشت از جمله پیامی که هواداران این تیم در فضای مجازی برای این بازیکن ارسال کرند.

آن‌ها خطاب به میرزاجانپور نوشتند: "در روزهای سخت پشتت بودیم و پشت ما را خالی نکن".

این در حالی است که دریافت کننده تیم ملی دو انتخاب دیگر را هم پیش رو دارد. پیکان تیمی که فصل گذشته در آن توپ میزد و متین ورامین.

منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس