کد خبر 629781
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۷

سرمربی تیم فوتبال لیورپول از هواداران آنفیلدی خواست که در جریان بازی‌های تیمش نام او را فریاد نزنند تا داور سوت پایان بازی را بزند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال لیورپول در ادامه مسابقات باشگاهی انگلیس موسوم به لیگ برتر جزیره شب گذشته موفق شد که تیم لسترسیتی، قهرمان فصل گذشته را با نتیجه 4 بر یک شکست دهد.

در جریان این مسابقه هواداران لیورپول در آنفیلد، ورزشگاه خانگی‌شان غوغایی به پا کرده بودند و از دقیقه اول تا پایان مسابقه تیم خود را مورد تشویق قرار دادند.

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از جمله نفراتی بود که به شدت از سوی هواداران لیورپولی مورد تشویق قرار گرفت و نام « کلوپ» بارها در فضای آنفیلد طنین انداز شد.همین فریادها برخلاف انتظارها در پایان بازی بازخورد منفی کلوپ را به همراه داشت.

سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است که در دیدارهای لیورپول نباید هواداران این تیم با زدن یک گل خیلی سریع جشن برپا کنند و با فریاد زدن نامش فکر کنند که کار برای پیروزی تیمش تمام شده، بلکه آنها باید تا آخرین لحظه و تا به صدا درآمدن سوت داور مسابقه با قدرت تیم را تشویق کنند چرا که تشویق مداوم مربی، این‌طور به بازیکنان داخل زمین القا می کند که شاید کار تمام شده و همین موضوع می‌تواند مشکلاتی را برای تیمش ایجاد کند.

وی در پایان بازی خطاب به هواداران لیورپول گفت: به هواداران و علاقمندان لیورپول التماس می کنم که در جریان بازی نام مرا فریاد نزنند. این کار شما(هواداران) مثل زمانی است که داور پنالتی به سود ما اعلام کرده، اما هنوز معلوم نیست که آیا ضربه پنالتی گل خواهد شد یا خیر. پس باید تا آخرین لحظه فقط باید تیم داخل زمین را تشویق کرد.

کلوپ تاکید کرد: خب، اگر آنها مرا دوست دارند و نامم را فریاد می‌زنند، من هم آنها را دوست دارم و این اتفاق خوبی است،‌اما خواهش می‌کنم تا زمانی که تکلیف بازی روشن نشده اسم مرا فریاد نزنید.

مربی آلمانی یادآور شد: در دیدار با لسترسیتی هواداران ما جو خوبی را در ورزشگاه حاکم کردند و ما برای رسیدن به پیروزهای بعدی به چنین جوی نیاز داریم،‌اما چنین شرایطی فقط نباید برای زمان‌هایی باشد که 4 گل زده‌ایم، بلکه در هر وضعیتی باید تیم را حمایت کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس