کد خبر 628058
تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹

دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان این که ۱۰۰ هزار کانال تلگرام با یک میلیون محتوای روزانه داریم گفت: فضای شبکه های اجتماعی طوفانی است.

به گزارش مشرق، سید ابوالحسن فیروزآبادی در همایش ملی حمایت از توسعه شبکه های اجتماعی بومی با بیان اینکه فناوری ها چون از غرب وارد کشور می شوند عمدتا مبتنی بر فرهنگ و ذهنیت ما نیستند، اظهار کرد: متأسفانه ورود برخی فناوری ها به کشور متعادل نیست. دبیر شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه فناوری ها مختص کشورهایی است که تیراژ روزنامه آنها به هشت میلیون می رسد، گفت: ما در کشورمان بیشتر از 80 هزار تیراژ نداریم لذا شاید آمادگی نهادی ما به اندازه غربی ها بروز و ظهور نیافته باشد.
 
وی افزود: در حال حاضر استفاده از شبکه های اجتماعی در ایران در حوزه سرگرمی ها کمی نگران کننده است در حالیکه 10 میلیارد دلار گوشی و 20 میلیارد دلار تجهیزات ارتباطی در کشور موجود است. فیروزآبادی با اشاره به اعداد و ارقامی در زمینه استفاده از شبکه های اجتماعی گفت: در حال حاضر 100 هزار کانال تلگرامی داریم و یک میلیون و 200 هزار مطلب در فضای تلگرام در طول شبانه روز تولید محتوا می کنند.
 
وی افزود: میزان بازدید از هر کدام از این مطالب هم میانگین 1500 در روز است. در اینستاگرام هم ممکن است در 24 ساعت بالغ بر دو سه هزار کامنت تولید شود. این فضا به شدت طوفانی و پویا است.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس