کد خبر 627543
تاریخ انتشار: ۱۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

سلطان شیشه دروازه غار در جنوب تهران معروف به خاله لیلا به همراه همدستش خاله نسرین دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، سرهنگ جلیل موقوفه ای سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود معضلات و مشکلات در محله هرندی و دروازه غار که موجی از نارضایتی را برای ساکنان این مناطق فراهم کرده است؛پرونده ای در این رابطه تشکیل و رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه رسیدگی به مطالبات به حق مردمی در خصوص پاکسازی و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و ... از مصادیق بارز پاسخ به درخواست ها و دغدغه های شهروندان  است، افزود:به همین منظور طرح امنیت و آرامش برای برخورد جدی با معضلات موجود و شناسایی مکان های توزیع مواد مخدر و ... به اجرا درآمد.

 خاله لیلا و خاله نسرین دستگیرشدند +عکس

موقوفه ای بیان داشت:با هماهنگی انجام شده با دادسرای انقلاب اسلامی،شهرداری منطقه 12 تهران؛ اکیپ‌های عملیاتی کلانتری 116 مولوی، گشت ضربت سرکلانتری هفتم فاتب، یگان امداد پلیس پایتخت و تنی چند از ماموران مبارزه با مواد مخدر، عامل اصلی توزیع شیشه به نام "خاله لیلا" مشهور به "سلطان" و همدستش به نام "خاله نسرین" که سوابق متعدد کیفری در مراجع قضائی دارند دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

سرکلانتر هفتم پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه متهم محل های تردد و مخفیگاه خود را با دوربین مدار بسته کنترل می کرد، افزود:با این وجود با اقدام اطلاعاتی ماموران از مخفیگاه متهمان مقادیری مواد روانگردان شیشه،آلات و ادوات جرم کشف و با توجه به اینکه عملیات در حضور قاضی دادگاه انقلاب صورت گرفت به دستور وی مخفیگاه های و محل‌های مذکور پلمب و به نفع دولت مصادره شد.


منبع: نسیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    این ها هم برای بچه ها برنامه تلویزیونی داشتند؟!!!!!!!!!!!!!!!
  • هرندی نشین ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    2 0
    هرندی مثله مناطق جنگی شده که روزا دست ایرانیا بود و شبا دست عراقیا، هیچ خدا پدر بیامرزی هم نیست که اینا رو ریشه کن کنه. من که به شخصه از عملکرد پلیس راضی نیستم.
  • ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    2 3
    سوابق متعدد كيفري . چراآزادمي كنيد؟ يا اعدامشان كنيد يا آنقدر نگهداريد تا بپوسند.
  • محمد باقری ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    1 0
    دمتون گرم. همه شون رو بگیرید. این طرح ها باید تداوم داشته باشه، نباید مقطعی باشه.
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    از این خاله عمه ها پر پر بیا نشونت بدهم مریم کوزت اعظم فانتین فرح هفت تیرکش هاجر پرنسس زهره پادشاه یه زحمت بکش بیا شهرکهای اطراف تهران خودم نشان بدهم
  • پری ۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 0
    همشون به خاله مشهورن عمه هااز این کارا نمیکنن.
  • ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
    0 1
    بعد از این خاله های به درد نخور یک سری هم به عطاری های سطح شهر بزنید که به صورت علنی ترامادول متادون ب 2 دتا وغیره در دوز های بی پایان تقدیم جوانان برومند میکنند وراس راس راه میرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس