کد خبر 623877
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

مسئولان هیأت فوتبال آذربایجان شرقی امروز نامه‌ باشگاه تراکتورسازی برای برگزاری دیدار مقابل پرسپولیس را به فرمانداری می‌فرستند تا نظر آنها در مورد برگزاری این بازی را استعلام کنند.

به گزارش مشرق، تیم تراکتورسازی در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران میزبان پرسپولیس است. چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز در حال بازسازی است و به همین خاطر تراکتورسازی فقط در ورزشگاه اختصاصی خودش می‌تواند میزبان دیدار پرسپولیس باشد.

این ورزشگاه گنجایش کمی دارد و از استانداردهای کافی برای برگزاری یک مسابقه فوتبال برخوردار نیست به همین خاطر با توجه به حساسیت این بازی و به میدان رفتن دو تیم پر هوادار این نگرانی وجود دارد که اتفاق ناخوشایندی در ورزشگاه رخ دهد.

در همین راستا مسئولان باشگاه تراکتورسازی نامه‌ای به سازمان لیگ فرستادند و ورزشگاه اختصاصی خود را به عنوان مکان برگزاری این مسابقه اعلام کردند. سازمان لیگ این نامه را به هیأت فوتبال آذربایجان شرقی فرستاده تا آنها نظر مراجع ذیربط تبریزی را برای این بازی دریافت کنند.

به همین خاطر نامه‌ای تنظیم شده و قرار است امروز به فرمانداری ارسال شود تا نظر فرماندار و مسئولان ذیربط به صورت کتبی برای برگزاری این بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی گرفته شود.

تا نرسیدن نظر نهایی مسئولان تبریزی هنوز مکان قطعی این بازی مشخص نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس