کد خبر 623194
تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱

با تخلیه شهر جرابلس واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه از سوی تروریستهای تکفیری داعش صدها تن از ساکنین ان در حال بازگشت به شهر هستند.

گروه جهان مشرق- با تخلیه شهر جرابلس واقع در حاشیه شمالی استان حلب سوریه از سوی تروریستهای تکفیری داعش صدها تن از ساکنین ان در حال بازگشت به شهر هستند.

بازگشت ساکنین جرابلس سوریه+عکس و فیلم

بنابر این گزارش، شهر جرابلس از روز گذشته در جریان جمله مشترک ارتشترکیه و گروه تروریستی تکفیری ارتش آزاد از سیطره داعش خارج شده است. صدها تن از ساکنین این شهر که از سال 2014 در جریان حمله داعش از آن گریخته و به خاک ترکیه منتقل شده بودند از ساعات ابتدایی صبح امروز خود را به شهر رسانده و در حال استقرار در منازل خود هستند.

بازگشت ساکنین جرابلس سوریه+عکس و فیلم

بازگشت ساکنین جرابلس سوریه+عکس و فیلم

بازگشت ساکنین جرابلس سوریه+عکس و فیلم

بازگشت ساکنین جرابلس سوریه+عکس و فیلم

{$sepehr_media_1729432_400_300}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • کوبانی ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    جرابلس همانگونه که همه مشاهده کردند پس از یک تئاتر اشغال شد. این اشغال در نتیجه توافق دولت ترکیه با داعش صورت گرفته است. داعش بدون حتی شلیک یک گلوله شهر را خالی کرد. بعد از عقب نشینی داعش از جرابلس دهها گروه افراطی دیگر از جمله احرار الشام، سلطان مراد و نورالدین زنگی که در حلب مبارزه می کردند به جرابلس منتقل شده اند.
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
    0 0
    تنها ارتش آزاد به فکر مردم سوری هستن.با یک کشته و ده ها زخمی این شهر را از دست داعش آزاد کردن.اما پ.ی.د با توافقی که با داعش کردن شهر منبج رو بدون درگیری اشغال کردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس