کد خبر 622581
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸

در جریان درگیری های ساعتی پیش در محوطه داخلی پادگان بزرگ توپخانه محله راموسه واقع در جنوب غربی شهر حلب ده ها تروریست به هلاکت رسیده و اجساد انها نیز در منطقه باقی مانده است.

گروه جهان مشرق- در جریان درگیری های ساعتی پیش در محوطه داخلی پادگان بزرگ توپخانه محله راموسه واقع در جنوب غربی شهر حلب ده ها تروریست به هلاکت رسیده و اجساد انها نیز در منطقه باقی مانده است.

{$sepehr_media_1727178_400_300}

بنابر این گزارش، در این درگیری ها رزمندگان لشگر 4 نیروی ویژه گارد ریاست جمهوری ارتش سوریه طی کمینی ده ها تروریست تکفیری القاعده و ارتش آزاد را که برای هجوم به مواضع انها تلاش می کردند به هلاکت رسانده اند. بر اساس اسناد بدست امده این تروریستها از گروه های جبهه النصره (فتح الشام - القاعده)، احرارالشام بوده اند. لازم به ذکر است که نیروهای محور مقاومت از روز گذشته عملیات وسیعی را برای بازپس گیری مناطق اشغال شده توسط تروریستها در جریان هجوم ماه گذشته به محله راموسه حلب آغاز کرده اند که به سیطره آنها بر دو منطقه راهبردی ام القرع و دانشکده فنی ارتش سوریه منجر شده است. هدف از این عملیات تشدید محاصره محلات شرقی تحت اشغال القاعده در شهر حلب می باشد.

فیلم/تلفات سنگین القاعده در نبردهای راموسه حلب

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس