طاهایی تصریح کرد: خودم، ناصر بزرگمهر و حسین حاجی‌‌پور به‌عنوان هیأت موسس موسسه در دفترخانه تعهد محضری داده‌ایم که هیچ شراکتی و سهمی از روزنامه نداریم.

روز گذشته وزیر صنعت، معدن و تجارت پس از افتتاح و بازدید از بیست‌وپنجمین نمایشگاه فرش دستباف ایران برای برگزاری نشست خبری در سالن مروارید نمایشگاه بین‌المللی حاضر شد.
 
نعمت‌زاده در پاسخ به این پرسش "وطن امروز" که سال گذشته روزنامه گسترش صنعت از زیرمجموعه شما به موسسه‌ای واگذار شده است که 3 تن از اعضای چارت سازمانی وزارت صنعت‌، معدن و تجارت عضو آن هستند؛ این روزنامه به چه قیمتی و با کدام تشریفات قانونی واگذار شده است؟
 
از منوچهر طاهایی، رئیس شورای اطلاع‌رسانی وزارتخانه و اعضای موسسه دارنده روزنامه گسترش صنعت خواست به این پرسش پاسخ دهند.
 
طاهایی در پاسخ به  این سوال اظهار داشت: نعمت‌زاده در شروع کار دولت یازدهم شرط گذاشت روزنامه گسترش صنعت در صورتی که بتواند ظرف یک سال خودکفا شود و از بودجه دولتی استفاده نکند، به کارش ادامه دهد. طاهایی ادامه داد: از آنجا که اولویت وزیر خارج کردن این روزنامه از ذیل وزارتخانه و سپردن آن به بخش خصوصی بود، در سال گذشته و با نظارت وزارت ارشاد و دیوان محاسبات، قیمت کارشناسی روزنامه به مبلغ 100 میلیون تومان تعیین شد.
 
وی اضافه کرد: موسسه فرهنگی- مطبوعاتی گسترش صنعت، معدن و تجارت امتیاز روزنامه را خرید و ساختمان آن را هم اجاره کرد در حالی‌که کسی حاضر به خریدن آن نبود.
 
طاهایی تصریح کرد: خودم، ناصر بزرگمهر و حسین حاجی‌‌پور به‌عنوان هیأت موسس موسسه در دفترخانه تعهد محضری داده‌ایم که هیچ شراکتی و سهمی از روزنامه نداریم.
 
نعمت‌زاده هم در ادامه خاطرنشان کرد: این روزنامه از ابتدا از بودجه ایدرو استفاده می‌کرده است اما از ابتدا هم گفتم که نمی‌خواهم وزارتخانه روزنامه داشته باشد و درنهایت هم آن را واگذار کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس