کد خبر 621711
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰

جمالی از جزئیات نشست امروز اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با وزیر دفاع خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد جواد جمالی عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بازدید امروز اعضای کمیسیون متبوعش از دستاوردهای صنایع موشکی وزارت دفاع، اظهار کرد: به مناسبت روز صنایع هوایی کشور  جمعی از نمایندگان مجلس از بخشهای مختلف صنایع دفاعی و هوایی وزارت دفاع بازدید داشتتند.

وی افزود: پس از بازدید جلسه مشترکی با وزیر دفاع و معاونان وی برگزار شد که سردار دهقان توضیحاتی در مسائل دفاعی از جمله ارتقای کمی و کیفی تولیدات وزارتخانه‌اش، لزوم کمک دولت و مجلس به نیروهای مسلح و اتفاقات منطقه و سوریه ارائه دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی پارلمان تصریح کرد: نمایندگان مجلس از وزیر دفاع خواستند تا وی  اهتمام ویژه‌ای نسبت به پشتیبانی نیروهای مسلح داشته باشد.

وی عنوان کرد: کمیسیون امنیت مشتاقانه خواستار ارتباط بیشتری با وزارت دفاع بود که خوشبختانه سردار دهقان استقبال خوبی داشتند و مقرر شد این جلسات و ارتباطات افزایش پیدا کند.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۱
    0 0
    لطفا نمایندگان مجلس کمک کنند پرسنل وزارت دفاع از نظر معیشت دچار مشکالت زیادی هستند حتی در برخی از سازمانهای تابعه مانند صنایع هوایی که چندین ماه است که مزایای حقوقشان پرداخت نمیشود ولی رونمایی از دستاوردهای دفاعی به همت بلند کارکنان وتلاش انان انجام میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس