کد خبر 620597
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۱

قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین از اختصاص کد #1040*780* جهت اهداء کمک‌های مردمی به برپایی کنگره عظیم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، جمشید گودرزی قائم مقام ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین گفت: خیران، ناذران و هموطنان عزیزی که علاقه دارند در فیض پذیرایی از زائران اربعین حسینی مشارکت کنند می‌توانند با شماره‌گیری کد #1040*780* اقدام کنند. 

وی افزود: کد USSD روی اپراتورهای همراه اول و ایرانسل راه‌اندازی و امکان پرداخت روزانه حداقل50 هزار و حداکثر 2میلیون ریال از طریق هر یک از خطوط اپراتورهای مذکور فراهم شده است.

گودرزی با بیان اینکه از پارسال شماره حساب1040 بانک ملی قابل پرداخت درسراسر کشور به منظور جذب کمک‌های مردمی ویژه مراسم اربعین حسینی اختصاص یافته است گفت: مبالغ واریزی از طریق شماره‌گیری کد #1040*780* نیز به ‌صورت آنی به شماره حساب 1040 واریز می‌شود.

وی افزود: میزبان اصلی زائران اربعین، ملت، دولت و عشایر عزیز عراق هستند که واقعاً در سال‌های گذشته با تمام وجود به میزبانی از زائران پرداخته‌اند ولیکن ما هم قصد داریم در توان خود به کمک این ملت عزیز بشتابیم.  

گودرزی گفت: با توجه به پیش‌بینی افزایش شمار زائران و لزوم برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این کنگره عظیم با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، ستادی به نام ستاد مرکزی اربعین با چندین کمیته تخصصی تشکیل شده است.

وی درباره نقش ستادبازسازی عتبات عالیات در برپایی مراسم اربعین افزود: این ستاد پ‍ارسال مسئولیت کمیته مشارکت‌ های مردمی را بر عهده داشت که امسال دو مسأله مهم اسکان و تغذیه نیز به مسئولیت ما افزوده شده است که تلاش می کنیم در ستاد خدمات بهتری را ساماندهی کنیم.

گودرزی گفت: امسال با توجه به بسته شدن راه حج به روی زائران، پیش‌بینی می‌شود تعداد زائران اربعین افزایش یابد از این رو تصمیم گرفته شد با توان بیشتری به یاری مردم عزیز عراق بشتابیم. براین اساس ستاد اربعین حسینی، اسکان 700 هزار نفر در روز در شهرهای زیارتی، مرزها و مسیرهای بین راهی را به‌منظور کمک به مردم عزیز عراق در پذیرایی از زائران هدف‌گذاری کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس