کد خبر 618770
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی، گفت: پیمانکار ورزشگاه یادگار امام تبریز از برنامه بازسازی ورزشگاه عقب نیست و زمین تا 10 شهریور تحویل داده می‌شود.

به گزارش مشرق، جواد ششگلانی درمورد شرایط ورزشگاه یادگار امام گفت: امروز به همراه پورمهدی معاونت عمرانی استاندار و جمشید نظمی مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از روند بازسازی چمن ورزشگاه یادگار امام بازدید کردیم.

وی افزود: طبق قرارداد پیمانکار بازسازی چمن با شرکت توسعه و تجهیز کارها بر اساس قرارداد پیش می‌رود، تنها یک مشکل در رابطه با تهیه چمن و بحث نقدینگی آن وجود داشت که معاونت استاندار این مسئله را در همان محل حل کرد تا مشکلات پیش رو برای انجام این کار حل شود. طبق چیزی که از قبل هماهنگ شده باید 10 شهریور ورزشگاه تحویل داده شود.

رئیس هیأت فوتبال آذربایجان شرقی در رابطه با اینکه آیا فکر می‌کند کارها در موعد مقرر نهایی شود و ورزشگاه را تحویل بدهند، فعلاً که طبق برنامه همه چیز پیش می‌رود و امیدوارم این اتفاق بیفتد.

وی در مورد اینکه آیا ممکن است کیفیت فدای سرعت شود، تصریح کرد: کارشناسان امور را زیرنظر دارند و اداره ورزش استان ناظر مستقیم روی پروژه گذاشته است، فکر نمی‌کنم تأخیری در روند بازسازی به وجود بیاید و از کیفیت کار کاسته شود.

ششگلانی در مورد اینکه اگر ورزشگاه در موعد مقرر آماده نشد، مکانی برای میزبانی تراکتورسازی در هفته پنجم از پرسپولیس درنظر گرفته شده است، گفت: چنین صحبتی انجام نشده، باشگاه‌ها و سازمان لیگ در مورد عدم برگزاری بازی بحثی مطرح نکردند، اگر اتفاق غیرمترقبه‌ای رخ ندهد، ورزشگاه در موعد مقرر آماده خواهد شد، ما زمین دومی را در نظر نگرفته‌ایم،‌اما اگر چنین اتفاقی بیفتد زمین اختصاصی تراکتورسازی را برای برگزاری بازی داریم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس