کد خبر 618470
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۳

همایش بزرگ راهکارهای بازاریابی نوین و افزایش فروش در مرکز همایش ‌های کتابخانه ملی برگزارشد و به جهت استقبال متقاضیان دور از پایتخت این همایش به صورت آنلاین مورد پشتیبانی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، در این همایش که با سخنرانی مایکل لندر رئیس آکادمی بازاریابی اروپا و برنده جایزه بهترین سخنران آموزش در حوزه مارکتینگ برگزار شد؛ مهدی جبرائیلی دبیرکل خاورمیانه و جامعه مدیران و کارآفرینان اتحادیه اروپا و آسیا، حسین طاهری و آیت حسینی مشاور و مدرس بازاریابی و برندینگ اینترنتی ، دکتر حمید رضاخو از محققین بنیاد ملی آموزش و متخصص بازاریابی دیجیتالی و محمد صادق مالکی دبیر کنسرسیوم کسب و کار اینترنتی در ایران نیز به سخنرانی پرداختند و ترفند‌های جدیدی از بازاریابی در دنیا، آموزش طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی و همچنین آشنایی با ابزار‌های بازریابی دیجیتال را ارائه دادند.

این همایش با پشتیبانی فنی کیومری و بررویCDN این شرکت بومی ارائه دهنده خدمات پخش آنلاین، به صورت زنده پخش و از سراسر کشور مورد استقبال قرار گرفت.

در این همایش بیش از سیصد کسب کار اینترتی و مدیران صنایع، بازاریابی، شرکت های دانش بنیان، شرکت‌های استارتآپ و شرکت های ارئه دهنده خدمات بازاریابی و تبلیغات حضور داشته و تعداد قابل توجهی نیز به صورت آنلاین در این همایش شرکت کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس