عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جنگ ۳۳ روزه حزب الله و اسرائیل گفت: سران عرب به این نکته تاکید دارند که نمی‌توانند در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کنند که این موضوع نشان ازبی عرضگی و ناتوانی آنها است چون جوانان لبنانی این موضوع را درعمل اثبات کردند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله محمد‌تقی پور‌محمدی با اشاره به فرارسیدن روز مقاومت اسلامی اظهار داشت: از سال 1985 رسماً مقاومت اسلامی و حزب‌الله اعلام موجودیت کرد و فرزندان عاشورایی و انقلابی لبنان این حرکت را ادامه دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: سید عباس موسوی نخستین رهبر حزب‌الله لبنان بود و پس از وی سید حسن نصرالله این پرچم را به دست گرفت و مقاومت اسلامی را رهبری می‌کند، نصرالله با افتخار می‌گوید که مقلد رهبر معظم انقلاب و ادامه‌دهنده انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله پورمحمدی با اشاره به جنگ 33 روزه حزب‌الله و رژیم صهیونیستی بیان کرد: حزب‌الله لبنان با 33 روز مقاومت نشان داد که اسرائیل کاخ شیشه‌ای است و می‌شکند و ارتشی که مدعی بود چهارمین ارتش دنیا است، با مقاومت و ایستادگی نیروهای حزب‌الله شکست خورد.

وی با بیان اینکه جنگ 33 روزه و ایستادگی حزب‌الله درس بزرگی برای کشورهای مرتجع عربی است، عنوان کرد: پس ازآن که دولت‌های عربی مقاومت 33 روزه حزب الله را مشاهده کردند دست از موضع اشتباه خود برنداشتند و مدعی هستند جنگ با اسرائیل امکان ندارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم ایستادگی ملت‌های مسلمان در برابر استکبار گفت: سران عرب به این نکته تاکید دارند که نمی‌توانند در برابر رژیم صهیونیستی مقاومت کنند که این موضوع نشان از بی‌عرضگی و ناتوانی آن‌ها است چون جوانان لبنانی این موضوع را در عمل اثبات کردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس