کد خبر 616703
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۹

«یولینا افیمووا» که دوبار به خاطر مصرف مواد نیروزا محروم شده است، با اظهار این موضوع که موقعیتش با «مایکل فلپس»، رکوردار کسب مدال المپیک، تفاوتی ندارد، از خود در برابر حملات دفاع کرد.

به گزارش مشرق، «یولینا افیمووا» شناگر کشور روسیه، روز پنجشنبه در یک نشست خبری در جواب «لیلی کینگ» آمریکایی و «کولی تاتن» انگلیسی، که معتقدند نباید به او اجازه حضور در مسابقات داده شود، اینظور پاسخ داد: نظر «کینگ» در باره «مایکل فلپس» چیست؟

به گفته یکی از مطبوعات روسیه، منظور «افیمووا» عکسی از «فلپس» بود که در سال ۲۰۰۹ در حال مصرف ماریجوانا از او منتشر شد. «افیمووا» این حرفها را پس کسب مدال نقره در رشته ۲۰۰ متر پروانه مطرح کرد. این دومین مدال المپیک او بود. وی در همین هفته در رقابت با «کینگ» دوم شد و نقره گرفت.

«افیمووا» در نشست خبری گفت: البته که من مخالف دوپینگ هستم. هرگز از عمد مرتکب آن نشدم اما می دانم که موارد زیادی از دوپینگ بوده است که به خاطر ندانستن مردم یا حماقت یا سادگی آنها بوده است. همیشه باید شانسی برای جبران کردن وجود داشته باشد. زمانیکه شما در رانندگی تصادف می کنید، یک برگ از بیمه خود را می دهید نه اینکه گواهینامه تان را تا ابد باطل کنند و شما را به زندان بیاندازند.

همچنین «تاتن» از انگلیس که در مسابقه ۲۰۰ متر بعد از «افیمووا» به عنوان چهارم رسید، گفت: می دانید که چهارم شدن کمی دردناک است، ولی من ترجیح می دهم که کاملاً سالم باشم.

زمانیکه از «تاتن» درباره نظرش راجع به عدم شرکت «افیمووا» به خاطر اینکه تا به حال دوبار دوپینگش مثبت اعلام شده، پرسیده شد، وی با اندکی درنگ اینطور پاسخ داد: در مورد کسانی که اینجا حضور دارند کمکی از دست من ساخته نیست. از این اتفاق خوشحال نیستم اما این چیزی است که فعلاً می بینید. مردم مجبورند که با آن کنار بیایند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس