کد خبر 615867
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۶

رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی از احتمال تغییر زمان برگزاری دربی تبریز بین تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتورسازی خبر داد.

به گزارش مشرق،‌ جواد ششکلانی رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در خصوص آخرین تصمیم برای برگزاری دربی تبریز که هنوز ورزشگاه میزبانش مشخص نشده است، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، چون باشگاه گسترش فولاد که اجازه برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی‌اش را نداده است و امکان برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی هم نیست.

وی با اشاره به میزبانی ماشین‌سازی در این بازی افزود: پیشنهاد برگزاری بازی در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی هم بود که این تیم قبول نکرد به‌دلیل میهمان بودن فقط 10 درصد ورزشگاه در اختیار هوادارانش باشد و 90 درصد باقیمانده را هواداران ماشین‌سازی در اختیار بگیرند. به‌همین دلیل ماشین‌سازان هم با بازی در این ورزشگاه مخالفت کرد.

رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: با شرایط موجود قصد داریم که این بازی را به تعویق بیندازیم که در این خصوص منتظر تصمیم سازمان لیگ هستیم. ما پیشنهاد تعویق بازی را داده‌ایم و باید دید سازمان لیگ چه تصمیمی می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، پیشنهاد هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی برای برگزاری دیدار ماشین‌سازی - تراکتورسازی در صورت به تعویق افتادن بازی در تاریخ 16 شهریورماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) است که پس از زیر کشت رفتن هنوز آماده نیست.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس