کد خبر 615689
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹

مایکل فلپس موفق شد بیستمین طلای المپیک خود را به گردن بیاویزد.

به گزارش مشرق، در ادامه رقابت های شنای المپیک مایکل فلپس شناگر آمریکایی که تا روز گذشته نوزدهمین طلای المپیک خود را کسب کرده بود امروز موفق شد در شنای ۲۰۰ متر پروانه به مقام اول برسد و علاوه بر اینکه به طلاهای کشورش اضافه کند بیستمین طلای تاریخ المپیک خود را نیز برگردن بیندازد تا به نوعی در این زمینه رکوردشکنی کرده باشد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    خوبه دیگه . یک نفره از کل طلاهای تاریخ المپیک ایران بیشتر مدال گرفته. اینهمه خرج الکی میکنیم برای فوتبال ! 1 درصدش رو اختصاص بدیم به شنا یا به دو میدانی تا ما هم مدال داشته باشیم .
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    این جوون طول دو سر دستهاش از ارتفاع بدنش بیشتره، در ضمن توی زمان کم قادر به آزادسازی انرژی بالاییه. در جهان تقریبا بی نظیره. ایران مردانش دارای نیم تنه بلندتری هستند پس: در کشتی و وزنه برداری موفق ترند. اگر هم نیازه تا در رشته های دیگه فعالیت بکنه لازمه از کوچیکی، همون ورزس را بکنه تا فیزیک بدنش متناسب اون رشته، رشد بکنه.
  • همون ناشناس اولی ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۰
    0 0
    مملکت ما 80 میلیون نفر جمعیت داره ! اگر هر 10 سال یک استعداد توی شنا پیدا کنیم . که احتمالا افراد مثل فلپس توی هر نسل ما یکی دو تا شایدم بیشتر وجود داشته باشند , ما هم میتونیم توی شنا مدال بگیریم . توی ژیمناستیک و دو و میدانی هم ایضا . اینها برنامه میخواد که ما نداریم و مدیریت میخواد که باز هم ما نداریم و میخواهیم مدیر وارد کنیم .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس