کد خبر 614928
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵

در حال حاضر قسمت ۱۱ سریال «دیوار شیشه‌ای» به کارگردانی «راما قویدل» در میدان پونک و بلوار اشرفی اصفهانی ضبط می‌شود.

به گزارش مشرق، سریال «دیوار شیشه‌ای» به تهیه‌کنندگی علی اکبر تحویلیان و کارگردانی مشترک راما قویدل و نوید مهین دوست این روزها در حوالی میدان پونک سکانس‌های داخلی و خارجی را تصویربرداری می‌شود.

در حال حاضر قسمت 11 به کارگردانی راما قویدل در منطقه پونک و بلوار اشرفی اصفهانی ضبط می‌شود و بازیگرانی چون مهران نائل،‌ نگین معتضدی، حمید یزدانی، مهری آل آقا در این اپیزود بازی می‌کنند.

 ساخت سریال «دیوار شیشه‌ای» در پونک +عکس
همچنین قسمت 12 این سریال به کارگردانی نوید مهین دوست در مرحله پیش تولید قرار دارد و هنوز بازیگری برای این قسمت انتخاب نشده است.

 تدوین و صداگذاری نیز به صورت همزمان در حال انجام است و تاکنون حدود 8 قسمت از سریال «دیوار شیشه‌ای» به طور کامل تدوین شده است.

 ساخت سریال «دیوار شیشه‌ای» در پونک +عکس
این سریال دو بازیگر ثابت و اصلی دارد، بازیگر زن اصلی فریماه ارباب است که به تازگی انتخاب شده است، اما هنوز بازیگر مرد اصلی «دیوار شیشه‌ای» انتخاب نشده است.

 ساخت سریال «دیوار شیشه‌ای» در پونک +عکس
«دیوار شیشه‌ای» علاوه بر ساختار اپیزودیک، قصه‌هایی پیوسته به یکدیگر نیز دارد که ضمن روایت یک داستان اصلی در هر قسمت داستان مستقلی را هم در بر می‌گیرد و به ارتباط بین افرادی می‌پردازد که از رسانه استفاده می‌کنند و به واسطه بهره بردن از رسانه‌های مختلف با دنیای بیرون و جهان پیرامونی خود در ارتباط هستند. این سریال در قالب برنامه‌ای روایت می‌شود که در هر قسمت افراد مختلفی با ماجراهای گوناگون و تجربه متفاوت از یکدیگر وارد آن می‌شوند و برای استمداد یا روشنگری جامعه به این قصه رفت‌و آمد دارند.

 ساخت سریال «دیوار شیشه‌ای» در پونک +عکس
داستان ثابتی برای این سریال در نظر گرفته شده است که به حوادث و اتفاقات و مشکلات زندگی تهیه کننده این برنامه تلویزیونی با همسرش که او هم از عوامل تهیه برنامه است، می‌پردازد. همچنین قرار است تا بخشی از این سریال توسط قویدل و بخشی توسط مهین دوست و بخش‌هایی نیز توسط هر دوی این افراد کارگردانی شود.

به احتمال فراوان گروه تولید تا دی ماه سال جاری ضبط ادامه خواهد داشت. همچنین به دلیل ساختار اپیزودیک و سریالی این اثر بازیگرانی چون: شبنم قلی خانی، زهیر یاری، الهام جعفرنژاد، سیامک احصائی، روشنک عجمیان، هدایت هاشمی، سولماز غنی، علیرام نورائی، طوفان مهردادیان، مریم سرمدی و ... تا به حال در این سریال حضور داشته‌اند.
ساخت سریال «دیوار شیشه‌ای» در پونک +عکس
مجموعه اپیزودیک «دیوار شیشه ای» به قلم محمد محمود سلطانی و روح الله صدیقی به سفارش مرکز گسترش فیلم نامه نویسی در 30 قسمت 45 دقیقه‌ای در مرحله نگارش قرار دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس