کد خبر 614830
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹

معاون دادستان دادسرای انقلاب مشهد در خصوص دستگیری شهرام جزایری درمشهد توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: قبل از دستگیری تذکرات لازم در خصوص ورود نکردن به پروژه پدیده داده شده بود، اما وی به تذکرات دادستانی توجه نکرد.

به گزارش مشرق، حسن حیدری معاون دادستان در دادسرای انقلاب مشهد پروژه پدیده را به دلیل تعداد بالای سهام داران یک پروژه ملی دانست و اظهار کرد: دلیل اصلی دستگیری جزایری اختلال در نظم و آسایش عمومی است.

وی با بیان اینکه جزایری هم اکنون در زندان مشهد است، اضافه کرد: برای وی یک قرار تامینی قابل اعتراض صادر شده که با تودیع وثیقه آزاد می شود.

معاون دادستان مشهد اظهار کرد: ستاد تدبیر در استان هم اکنون در حال سر و سامان دادن به موضوع پدیده است و به طور قطع حضور چنین افرادی باعث می شود که پروژه از اهداف اصلی خود دور شود.

حیدری در خصوص اینکه آیا شرکت پدیده از شهرام جزایری برای شرکت در جلسه ای دعوت کرده است نیز گفت: مسئولان پدیده این موضوع را تکذیب و عنوان کرده اند که یک بخش خصوصی مسئولیت دعوت از شهرام جزایری را برعهده داشته است.

نشست 'بررسی چالش های پیش روی شرکت پدیده در ورود به فرابورس و تأمین نقدینگی' قرار بود روز شنبه (16 مرداد) با حضور شهرام جزایری در مشهد برگزار شود، که لغو شد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 18
  • بیژن ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    اقای جزایری بنظرم در فکر رییس جمهور شدن است۰در مورد تواناییهاییش مبالغه می کند تا مردم او را نه بعنوان مفسد اقتصادی که بعنوان نابغه اقتصادی منجی اقتصاد داغون ایران تصور کنند و۰۰۰
  • عرشیا فرزند شهید ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    کسی که مفسده اقتصادی میکند با آزاد کردنش مشکل حل نمیشود بلکه سخت ترو بد تر میشود اسلام عزیز دستور قاطع در مورد دزدان داده است در سایر نقاط جهان با کسانی که مفسده اقتصادی میکنند برخورد قاطع میشود درچین که مجازاتش اعدام است در ایران چیست ازادی؟ شغل بالاتر؟؟؟؟ مدارج بهتر؟؟؟؟ نمیدانم خدا عالم است اما مطلبی را در جایی خواندم که قسمت اخرش را میگویم .............. خدا بر انان مسلط میکند دزدان را
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    شما تحلیل نکن شما نمیدونی عدم سوء سابقه کیفری یکی از شروط کاندیدای ریاست جمهوری است؟ شهرام جزایری میداند
  • ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۸
    0 0
    ایشان هم ذخیره انقلاب هستند؟
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۹
    0 0
    وقتی در رسانه های داخلی از جمله "آپارات"ایشان را هوش اقتصادی معرفی میکنند و برای همایش ها دعوتش میکنن طبیعیه خودش هم باورش بشه... آیا بر این رسانه ها نظارتی نیست؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس