در پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، برترین‌های این هفته از رقابت‌ها انتخاب شدند.

به گزارش مشرق، هفته سوم فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری یک دیدار و برتری تراکتورسازی مقابل پیکان به پایان رسید شد.

در رقابت‌های امسال و در گزارش ترین‌ها، علاوه بر انتخاب بهترین‌های هفته، مهم‌ترین اتفاق هفته نیز انتخاب و معرفی خواهد شد.

*نتایج رقابت‌های هفته سوم در یک نگاه:

فولاد خوزستان صفر – ذوب آهن اصفهان 2

سیاه‌جامگان مشهد صفر – سایپا 2

استقلال تهران یک – صنعت نفت آبادان 2

صبای قم یک – ماشین‌سازی تبریز یک

سپاهان 3 – استقلال خوزستان یک

نفت تهران 3 – پدیده خراسان صفر

گسترش فولاد تبریز صفر – پرسپولیس یک

تراکتورسازی 3 – پیکان تهران یک

تیم هفته: نفت آبادان
در هفته‌ای که سپری شد نفت آبادان در حالی استقلال را شکست داد که به نوعی این شکست ضربه مهلکی به پیکره شاگردان منصوریان پس از کسب یک امتیاز از 2 بازی بود. با این حال نفتی‌ها در تهران و مقابل بیش از 60 هزار تماشاگر موفق شدند آبی‌پوشان را با شکست بدرقه کنند تا عنوان بهترین تیم هفته به برزیل ایران اختصاص پیدا کند.

البته در هفته سپری شده تیم‌های ذوب‌آهن، سایپا و پرسپولیس نیز با دست پر از خانه حریفانشان بازگشتند تا این 3 تیم نیز شایسته تقدیر باشند.

بازیکن هفته: ایمان مبعلی
تیم علی دایی طی 3 هفته گذشته روند پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است. این تیم در هفته سوم سرانجام به لطف نمایش عالی ایمان مبعلی، مهندس بازی‌ساز خود موفق شد با 3 گل پدیده را پشت سر بگذارد تا این بازیکن پا به سن گذاشته عنوان بهترین بازیکن هفته را به خود اختصاص دهد.

البته وحید امیری در ترکیب پرسپولیس، مهدی ترابی در ترکیب سایپا و مهدی رجب‌زاده در ترکیب ذوب‌آهن از بازیکنان شایسته هفته بودند.

سرمربی هفته: دست نشان
در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر نفت آبادان در حالی استقلال را شکست داد که این تیم با یک گل از حریفش تا دقایق پایانی عقب بود. با این حال این تیم آبادانی به لطف تعویض‌های نادر دست نشان و تفکرات فنی این مربی‌ موفق شد کاری کند تا استقلال باز هم رنگ پیروزی را در فصل جدید نبیند.

بر همین اساس دست‌نشان در حالی به عنوان بهترین مربی هفته انتخاب می‌شود که برانکو و فرکی نیز از مربیان شایسته هفته محسوب می‌شوند.

دیدار هفته: استقلال - نفت آبادان
به واقع دیداری که 3 بار در دقایق پایانی نتیجه آن تغییر کند را باید به عنوان بهترین و مهیج ترین بازی هفته انتخاب کرد که بر همین اساس دیدار استقلال و نفت آبادان به عنوان بهترین بازی هفته انتخاب می‌شود.

اتفاق هفته: بدترین آغاز استقلال در یک قرن اخیر و اشتباه کشنده خسوس
در هفته سوم شاهد 2 اتفاق ویژه بودیم: اول بدترین آغاز استقلال در تاریخ لیگ برتر و به روایتی در 50 سال اخیر و دوم اشتباه کشنده فرناندو خسوس بهترین دروازه‌‌بان فصل گذشته لیگ برتر در ترکیب تیم جدیدش یعنی گسترش فولاد مقابل پرسپولیس.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس