کد خبر 613748
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵

با پیشنهاد اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور و با تصویب اعضای هییت رییسه این دانشگاه، ورزشکاران ایران در المپیک می‌توانند بصورت رایگان و بدون کنکور در این دانشگاه ادامه تحصیل بدهند.

به گزارش مشرق، دکتر عبدالمهدی نصیرزاده با اشاره به مصوبات هییت رییسه دانشگاه پیام نور در حمایت های ویژه از ورزشکاران المپیکی ایران اظهار کرد: با پیشنهاد اداره کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور و با حمایت و تصویب اعضای هییت رییسه دانشگاه، تمامی 63 نماینده ایران در رقابت‌های المپیک ریو می‌توانند بدون کنکور و بصورت کاملا رایگان به تحصیل در دانشگاه پیام نور ادامه دهند.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور افزود: ابتدا قرار بود فقط مدال آوران المپیکی بتوانند از این طرح استفاده کنند اما با پیشنهاد جدید ما و حمایت رییس دانشگاه و اعضای هیئت رییسه بنا شد تمامی ورزشکاران ایران در المپیک 2016 بتوانند از مزایای این پاداش استفاده کنند.

وی تصریح کرد: بر اساس این مصوبه ورزشکاران المپیکی ایران می‌توانند در یک مقطع تحصیلی و فقط در رشته تربیت بدنی بدون کنکور و پرداخت هزینه در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه پیام نور خاطرنشان کرد: همچنین با موافقت اعضای هیئت رییسه قرار شد در صورتیکه سجاد مردانی تکواندوکار المپیکی ایران و محمد صمیمی ورزشکار پرتاب وزنه ایران در المپیک که از دانشجویان دانشگاه پیام نور هستند بتوانند در المپیک ریو به مدال برسند هر کدام یک جایزه خودرو دریافت کنند.

نصیرزاده درباره دیگر طرح‌های تشویقی دانشگاه پیام نور در حمایت از قهرمانان ورزشی نیز خاطرنشان کرد: بر اساس این بسته حمایتی ورزشکارانی که در مسابقات جهانی، المپیک و رقابت‌های دانشجویان جهان طی سال های گذشته موفق به مدال آوری شده اند می توانند از این پاداش استفاده کنند و بصورت رایگان و بدون کنکور در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنند.

وی در پایان گفت: همچنین دانشجویان ورزشکار دانشگاه پیام نور که در مسابقات المپیاد ورزشی دانشجویان کشور و مسابقات کشوری شرکت داشته اند می‌توانند فقط بدون کنکور در این دانشگاه ثبت نام کنند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس