در پایان هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، برترین‌های این هفته از رقابت‌ها انتخاب شدند.

به گزارش مشرق، هفته دوم فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر شب گذشته با برگزاری 4 دیدار به پایان رسید شد. نکته قابل توجه اینکه در فصل جدید رقابت‌ها و در پایان هفته دوم هیچ تیمی موفق نشد هر 6 امتیاز ممکن از دو دیدار خود را به دست بیاورد و از سوی دیگر هر 16 تیم در پایان این هفته از رقابت‌ها حداقل یک امتیاز کسب کردند تا رقابت‌های این فصل نیز از همین ابتدا فشرده و دشوار دنبال شود.

در رقابت‌های امسال و در گزارش ترین‌ها، علاوه بر انتخاب بهترین‌های هفته، مهم‌ترین اتفاق هفته نیز انتخاب و معرفی خواهد شد.

*نتایج رقابت‌های هفته دوم در یک نگاه:
استقلال خوزستان 2 – استقلال تهران یک

ذوب آهن اصفهان یک – سایپا یک

پیکان تهران یک – صبای قم یک

پدیده خراسان یک - سیاه جامگان یک

نفت تهران صفر – سپاهان اصفهان یک

ماشین سازی صفر – گسترش فولاد صفر

صنعت نفت آبادان صفر – تراکتورسازی تبریز صفر

پرسپولیس تهران یک – فولاد خوزستان یک

تیم هفته: استقلال خوزستان
در هفته دوم رقابت‌ها 6 دیدار با تساوی به پایان رسید و در 2 دیدار دیگر استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته موفق شد در خانه از سد استقلال بگذرد و سپاهان نیز در تهران موفق شد نفت را شکست دهد.

بنابراین در این هفته از رقابت‌ها با تقدیر از سپاهان که سرانجام توانست از بحران خارج شود، استقلال خوزستان به عنوان بهترین تیم هفته هفته انتخاب می‌شود چراکه کار این تیم در تقابل با شاگردان منصوریان به مراتب ارزشمندتر بوده و از سوی دیگر تیم خوزستانی با این پیروزی به صدر جدول رده‌بندی نیز رسید.

بازیکن هفته: فرید کریمی بهزادی
در هفته‌ای که سپری شد اگر چه حسن بیت‌سعید موفق شد هر دو گل تیمش مقابل استقلال را به ثمر برساند، اما فرید بهزادی‌کریمی بازیکن ریز نقش جدید سپاهان در ترکیب این تیم در مقابل نفت تهران، نمایش خوبی را از خود ارائه کرد تا ویسی و شاگردانش به لطف گل کریمی با دست پر تهران را ترک کنند.

بنابراین با تقدیر از بیت‌سعید، فرید کریمی‌بهزادی به عنوان بهترین بازیکن هفته انتخاب می‌شود.

سرمربی هفته: پورموسوی و ویسی
در هفته‌ای که 6 بازی با تساوی به پایان رسید، کار هر 2 سرمربی تیم‌های برنده هفته به اندازه‌ای ارزشمند بود که هر 2 به عنوان سرمربیان برتر هفته انتخاب شوند.

بنابراین در پایان این هفته پورموسوی و ویسی سرمربیان استقلال خوزستان و سپاهان هر 2 مشترکاً به عنوان سرمربی هفته انتخاب می‌شوند.

دیدار هفته: پرسپولیس - فولاد
دیداری پرهیجان که البته بیشترین تماشاگر را نیز به ورزشگاه کشاند. پرسپولیس اگر چه مقابل فولاد سراسر حمله بود اما در نهایت در این دیدار مقابل تیم شایسته سعداوی متوقف شد. با این حال جذابیت‌های این دیدار به اندازه‌ای بود که این مسابقه به عنوان مسابقه هفته انتخاب شود.

اتفاق هفته: نخستین شکست استقلال
شاید به جرأت بتوان مهم‌ترین اتفاق هفته دوم رقابت‌ها را شکست استقلال مقابل هم‌نام خوزستانی قلمداد کرد. استقلال در هفته دوم رقابت‌ها شکست خورد تا تیم منصوریان در پایان هفته دوم با یک امتیاز از 2 بازی در رده دوازدهم جدول جا خوش کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس