کد خبر 611627
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

فرمانده ارتش لبنان با اشاره به تداوم فعالیت این نهاد برای مبارزه با تروریسم تصریح کرد که دشمن صهیونیستی به اراضی و منابع نفتی لبنان چشم طمع دارد.

 به گزارش مشرق، «العماد جان قهوجی» فرمانده ارتش لبنان از تداوم خطر تروریسم برای همه ملتهای جهان هشدار داد و تأکید کرد که به مبارزه با آن ادامه خواهند داد.

قهوه جی در سخنرانی به مناسبت سالگرد ایجاد ارتش لبنان تأکید کرد که مقابله فراگیر با تروریسم مستلزم راهبرد فراگیری است که هماهنگی تلاشهای امنیتی بین المللی و گسترش آگاهی فرهنگی ملتها و بررسی مسائل اجتماعی و اقتصادی پیچیده را مد نظر قرار دهد.

به گزارش «النشره»، وی با اشاره به اینکه تلاشهای امنیتی ملی، به عنوان اساس و پایه این مقابله است، خطاب به سربازان و مسئولان ارتش لبنان گفت: شما از لبنان حمایت کرده و می‌کنید و با حضور و پایمردی خود در مرزهای جنوبی و مقابله با دشمن صهیونیستی پاسدار حاکمیت میهن، جایگاه منطقه‌ای و بین المللی [لبنان] هستید.

فرمانده ارتش لبنان با بیان اینکه دشمن صهیونیستی به اراضی و منابع نفتی لبنان چشم طمع دارد، تأکید کرد که سربازان ارتش لبنان با دلاورمردی در برابر موجهای تروریسم تکفیری در مرزهای شرقی این کشور ایستاده‌اند.

قهوه جی همچنین تصریح کرد که ارتش لبنان بدون خستگی، به روند ریشه‌کنی هسته‌های تخریبی تروریسم تکفیری در داخل این کشور ادامه داد و سبب شد که این کشور از هم نپاشد و به ناکجا آباد برده نشود.

وی همچنین متعهد شد که به تلاش برای آزادسازی سربازان لبنانی ربوده شده توسط گروههای تروریستی ادامه خواهد داد و برای آگاهی از وضعیت آنان و بازگشتشان تلاش خواهد کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهماندار هواپیما ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    حزب الله نبود منابع نفتی هم نبود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس