کد خبر 611420
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

کاپیتان شیاطین سرخ از بازگشت پوگبا به منچستریونایتد استقبال کرد و به تمجید از هم‌تیمی سوئدی خود پرداخت.

به گزارش مشرق، در حالی که گفته می‌شود دو باشگاه منچستریونایتد و یوونتوس بر سر انتقال پل پوگبا به اولدترافورد به توافق رسیده‌اند و این انتقال به زودی در ازای 110 میلیون یورو عملی خواهد شد اما هنوز هیچ‌یک از این دو باشگاه واکنشی به این اخبار نشان نداده‌اند. این هافبک 23 ساله بین سال‌های 2009 تا 2012 در منچستریونایتد عضویت داشت.

وین رونی در گفت‌وگو با نشریه «دیلی‌میل» انگلیس، در پاسخ به این پرسش که «از زمان حضور پوگبا در منچستریونایتد چه چیزی یادتان است؟» گفت: کبودی! پوگبا بازیکنی بود که هر موقع در تمرینات مقابلش بازی می‌کردید، فقط به حریفش آسیب می‌زد. یا زانوی او توی پهلوی ما بود یا اینکه با حریفش برخورد می‌کرد. البته فکر نمی‌کنم پل قصدی از این کار داشت، اما به هر حال این اتفاق می‌افتاد.

وی افزود: به هنگام تصاحب توپ در رقابت با پوگبا بهتر بود که تکلی نزنیم. وقتی هم پهلو به پهلوی هم می‌شدیم آرنج او یا دیگر اعضای بدنش با ما برخورد می‌کرد. به هر حال اگر پل به منچستریونایتد بیاید، به شخصه دوباره انتظار یک چنین چیزهایی را می‌کشم. با این حال پوگبا توانایی بالایی دارد و می‌تواند با بازگشتش به منچستریونایتد کمک کند تا سطح تیم بالا برود.

کاپیتان شیاطین سرخ تصریح کرد: امیدوارم او هم قصد بازگشت به اولدترافورد را داشته باشد و ثابت کند که بازیکن سطح بالایی است. اگر پوگبا هم علاقه‌مند باشد تا برای ما بازی کند، ما هم نسبت به بازگشت او علاقه‌مند هستیم. مطمئنم که او هم چنین حسی دارد که کار ناتمامی در منچستریونایتد دارد و اگر این انتقال صورت بگیرد، باشگاه منچستریونایتد بیانیه‌ای خاص صادر خواهد کرد.

مهاجم سه‌شیر همچنین در تمجید از مهاجم جدید شیاطین سرخ که در اولین بازی که برای منچستریونایتد به میدان رفت، موفق به گلزنی شد، اظهار داشت: زلاتان یکی از بهترین مهاجمان جهان است و شخصیت فوق‌العاده‌ای دارد. می‌توانید ببینید که او به دنبال این است تا بازیکن واقعاً مهمی برای من‌یونایتد باشد. پس از تمرین زلاتان در مورد این صحبت می‌کند که چطور می‌توانیم به هم کمک کنیم تا بهترین بازده را داشته باشیم. ایبرا اخلاق کاری خارق‌العاده‌ای دارد.

رونی در خصوص خط حمله منچستریونایتد که حالا بازیکنانی همچون آنتونی مارسیال، زلاتان ابراهیموویچ، مارکوس رشفورد و اشلی یانگ در این پست حضور دارند، اظهار داشت: به نظرم بازیکنان حالا حس منچستریونایتد قدیم را دارند. این به خاطر بازیکنان تازه به خدمت گرفته نیست، ما آنتونی مارسیال و مارکوس رشفورد را داریم که پیش از این نشان داده‌اند که چقدر تأثیرگذار هستند.

بهترین گلزن تاریخ تیم ملی انگلیس در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر در فرم و شکل خوبی هستیم. بر این باوریم که این فصل می‌توانیم برای قهرمانی در لیگ برتر چالش کنیم و در تقابل با لسترسیتی در جام خیریه انگلیس می‌خواهیم برای رقبا خط و نشان بکشیم، البته می‌دانم که این یک تک‌بازی است، اما می‌خواهیم نشان دهیم که می‌توانیم خیلی زود قهرمانی را از آن خود کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس