کد خبر 611228
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۷

جان لوییجی بوفون، دروازبان افسانه‌ای یوونتوس اعتراف کرد که هنوز برنامه مشخصی برای دوران بازنشستگی ندارد و تمام تمرکز خود را بر روی 2 سال باقی مانده دوران بازیگری اش قرار داده است.

به گزارش مشرق، بوفون در سال 2018 و بعد از جام جهانی روسیه بازنشسته خواهد شد اما هنوز نمی داند که قصد مربیگری دارد یا نه.

بوفون در این رابطه گفت: "در آینده زمان زیادی دارم تا در مورد موقعیت‌های پیش رو فکر کنم اما در مورد آینده هنوز تصمیمی ندارم. به طور کلی می خواهم به عنوان یک سفیر در داخل یا خارج از زمین فوتبال فعالیت کنم زیرا فکر می کنم با توجه به تجاربی که دارم، این موضوع امکان پذیر است".

دروازبان 38 ساله یوونتوس گفت: "فکر می‌کنم توانایی انتقال تجاربم به دیگران را دارم اما هنوز تصمیم دقیقی در مورد شعل آینده‌ام اتخاذ نکرده‌ام.

اما قطعا اگر کاری را شروع کنم، تمام تمرکز و احساساتم را برای آن به کار خواهم بست".

بوفون در مورد ورود به عرصه سیاست گفت: "سیاست؟ ترجیح می‌دهم در این مورد یک تماشاگر صرف باشم. البته بهتر است در مورد امروز صحبت کنیم زیرا زمان زیادی تا پایان دوران بازیگری من باقی مانده است".
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
    0 0
    من جای بوفون بودم با اون همه پولی که داشتم یه خونه لب ساحل و جنگل میخریدم یه شمینه، یه قهوه داغ یه صندلی چوبی یه پیپ و کلی کتاب فلسفی و هنری .... آه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس