یک خنگ بی‌خاصیت که فقط هیکل گنده کرده؟ یا یک همه چی تمام که هم دستی در بازیگری دارد، هم در نویسندگی، هم در مدلینگ، هم در سیاست و هم در خیلی از چیزهای دیگر؟سخت است با میمیک صورت،‌آرنولد را به عنوان یک هنرمند بپذیریم ولی چنین چیزی حقیقت دارد.

گروه فرهنگ و هنر مشرق- دیروز روز تولد هرکول اتریشی بود. روزی که در آن آرنی به دنیا آمد. در مورد ابزار نظر در مورد  آرنی باید گفت که  تفکر عوامانه‌ای وجود دارد که در بیشتر موارد هیکل تراشیده‌ها ذهن زیبایی ندارند یا به تعبیر دیگر فیزیک خوب و ذهن حسابگر با یکدیگر جمع نمی‌‌شود. حتی بادی بیلدینگی‌های اطرافمان به ما ثابت کردند خیلی وقت‌ها وقتی قد و هیکل از جایی پرورده‌تر می‌‌شود، شخص خوش هیکل می‌خواهد پشت اندام زیبای خود نقصی شخصیتی را بپوشاند.

هاستالا ویستالا هرکول!

 آرنولد شوارتزنگر اما از همان استثناهاست که توانسته هر دو را در کنار هم داشته باشد. اگر به عنوان تست روان شناسی و جامعه شناختی قیافه‌ی آرنولد را بگذارند جلویتان و بگویند با توجه به ظاهر او درباره‌ی ویژگی‌های شخصیتی‌اش نظر بدهید، چه می‌گویید؟ یک خنگ بی‌خاصیت که فقط هیکل گنده کرده؟ یا یک همه چی تمام که هم دستی در بازیگری دارد، هم در نویسندگی، هم در مدلینگ، هم در سیاست و هم در خیلی از چیزهای دیگر؟ سخت است با میمیک صورت،‌آرنولد را به عنوان یک هنرمند بپذیریم ولی چنین چیزی حقیقت دارد.

هاستالا ویستالا هرکول!

آرنولد هر جا که بوده نمایش خوبی داشته و یکی از موفق‌ترین و پولسازترین بازیگران آمریکاست که کمتر کسی نقش‌های ماندگار او را در مجموعه‌های ترمیناتور و البته فیلم «غارتگر» فراموش می‌کند. تازه قبل از همه‌ی این‌ها آرنولد اعجوبه‌ای در بدن سازی بوده و یکی، دوجین افتخار بین المللی در این حوزه کسب کرده.

هاستالا ویستالا هرکول!


صبر کنید؛ تازه این همه‌اش نیست. آرنولد سیاستمدار هم هست، فرماندار ایالت کالیفرنیا که دستی در عرصه‌ی سیاست دارد. به گزارش همشهری جوان آرنولد شاید یکی از مصادیق زنده‌ی کسی است که می‌‌گویند«عمر پربار» داشته؛ فردی که حالا شصت و نه سالگی‌اش را جشن می‌گیرد و در زندگی‌اش این قدر کار عجیب و غریب کرده که بعید است حسرتی داشته باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
    0 0
    بی ادب محروم ماند از لطف رب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس