کد خبر 610361
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰

همزمان با اعلام 4 معبر امن از سوی دولت سوریه برای خروج غیرنظامیان ساکن در مناطق شرقی تحت کنترل گروه های تروریستی تکفیری فعال در حلب از خروج مردان و جوانان جلوگیری بعمل آورده اند.

گروه بین الملل مشرق- همزمان با اعلام 4 معبر امن از سوی دولت سوریه برای خروج غیرنظامیان ساکن در مناطق شرقی تحت کنترل گروه های تروریستی تکفیری فعال در حلب از خروج مردان و جوانان جلوگیری بعمل آورده اند.

تروریستهای حلب:مردان حق خروج ندارند!

بنابر این گزارش، گروه های تروریستی تکفیری زیر مجموعه ارتش آزاد و القاعده به ساکنین محلات تحت سیطره خود در شرق حلب هشدار جدی داده اند که افراد ذکور تا سن 55 سال تحت هیچ شرایطی حق خروج از این مناطق را نداشته و زنان و کودکان نیز تحت ضوابط تعیین شده از سوی آنها بصورت محدود امکان خروج خواهند داشت. شاهدان عینی گفته اند که تروریستها با استفاده از بلندگوی مساجد به ساکنین شرق حلب هشدار داده اند که هرکس از این قانون تخطی کند با مجازات اعدام روبرو خواهد شد. روز گذشته و همزمان با تکمیل محاصره زمینی حلب از سوی ارتش سوریه 4 معبر رسمی و امن برای تخلیه غیرنظامیان اعلام شده بود. تروریستها در تمامی مسیرهای منتهی به این معابر تک تیراندازان را مستقر کرده اند.

تروریستهای حلب:مردان حق خروج ندارند!

تروریستهای حلب:مردان حق خروج ندارند!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس