کد خبر 609818
تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان به‌منظور تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز گره ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش مشرق، جعفر محمدنژاد  اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت ترافیک در محورهای هراز، کندوان و فیروزکوه به‌صورت نیمه‌سنگین و روان است و شاهد حجم زیاد خودروها در محورهای استان هستیم.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های استان به‌منظور تسهیل در تردد انواع وسایل نقلیه و جلوگیری از بروز گره ترافیکی، اضافه کرد: تردد تریلر، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 چهارشنبه 6 تا ساعت پنج بامداد روز پنج‌شنبه هفتم مردادماه امسال از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 روز چهارشنبه تا ساعت پنج بامداد روز پنج‌شنبه از کرج به مرزن‌آباد به صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد افزود: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 13 روز شنبه 9 تا ساعت پنج بامداد روز یک‌شنبه 10 مرداد ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز شنبه تا ساعت 6 روز یک‌شنبه از مرزن‌آباد به کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

وی تأکید کرد: تردد انواع تریلرها و کامیون‌ها از ساعت 6 تا 22 روزهای چهارشنبه 6 و شنبه 9 مرداد ماه امسال از قائم‌شهر به تهران و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس‌راه مازندران با بیان اینکه تردد انواع تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمام کامیون‌ها از ساعت 6 روز چهارشنبه 6 تا ساعت 12 روز یک‌شنبه 10 مردادماه از این محور ممنوع اعلام شده است.

وی یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت 14 روز شنبه 9 تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه 10 مردادماه امسال از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 روز شنبه تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از آب‌اسک به تهران به‌صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، گفت: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

مازندران دارای شش محور مواصلاتی هراز، سوادکوه، کندوان، رامسر، کیاسر و گلوگاه است.
 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس