کد خبر 604527
تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: تلاش می‌کنیم در لیگ برتر از لحاظ فوتبالی عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و در جدول رتبه خوبی را کسب کنیم.

به گزارش مشرق، صمد مرفاوی ابتدا با اشاره به وضعیت صبای قم و اردوی این تیم در سرعین اردبیل گفت: شرایط نسبتاً خوبی داریم، هر چند که همه چیز طبق خواسته ما نیست. ما زمان زیادی برای آماده کردن تیم نداشتیم، ولی اردوی سرعین حداقل کمک کرد تا تیم را تا حدود زیادی جمع و جور کنیم. دو بازی دوستانه هم انجام دادیم که بازیکنان بیشتر با یکدیگر هماهنگ شوند. باید تا شروع لیگ شرایط بهتری پیدا کنیم، ولی کار اصلی ما بعد از هفته چهارم است که باید در تعطیلات این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

وی در ادامه در مورد بازی‌های ابتدایی صبا و اینکه برخی معتقدند این تیم مقابل سه تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر کار آسانی دارد، گفت: این حرف‌ها معنی ندارد و در فوتبال بازی آسان نداریم. الان این تیم‌ها لیگ برتری هستند و بازیکنان خوبی جذب کردند. برای ما و دیگر تیم‌ها همه بازی‌ها سخت است و ما باید در هر مسابقه خیلی زحمت بکشیم تا به نتیجه دلخواه‌مان برسیم. امسال تلاش می‌کنیم در لیگ برتر از لحاظ فوتبالی عملکرد قابل قبولی داشته و در جدول رتبه خوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال صبای قم راجع به خداحافظی جواد نکونام از دنیای فوتبال گفت: جواد بازیکن بزرگی بود و کارنامه او جایی برای حرف باقی نمی‌گذارد. متأسفانه ستاره‌های فوتبال ما غریبانه از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کنند و این برای فوتبالیست‌های جوان ما خوب نیست که می‌خواهند در آینده ستاره شوند. شما دیدید که بازیکنانی مثل کریمی و مهدوی‌کیا چگونه ار فوتبال خداحافظی کردند، ولی باید از این ستاره‌ها تقدیر شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس